Ascultă Radio România Reșița Live

REŞIŢA: Încă nouă licenţe de taximetrie exclusiv pentru maşini electrice sau hidrid

Primăria Reşiţa anunţă demararea procedurii de atribuire a nouă autorizaţii de taxi – 049, 069, 233, 235, 236, 239, 240, 241 și 242. Vor putea participa numai societăţile comerciale, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi familiale, care deţin maşini electrice sau hidrid.

REŞIŢA: Încă nouă licenţe de taximetrie exclusiv pentru maşini electrice sau hidrid

Articol editat de Mirabela Afronie, 20 februarie 2023, 13:52

Cererile de înscriere se depun de mâine şi până în 21 aprilie, iar rezultatul va fi făcut public până în 1 mai.

Dreptul de a participa în prima procedură de atribuire a autorizaţiei taxi este asigurat pentru transportatorii autorizaţi înscrişi în lista de aşteptare pentru grupa operatorilor de transport taxi-persoane juridice și grupa independenților-persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale,  aceştia având prioritate, în baza dosarelor cu documentațiile necesare, actualizate.                    

Documentele necesare participării la atribuire sunt următoarele:

 a)      cerere de participare la procedura de atribuire;

 b)      declaraţie pe propria răspundere că deţine autorizaţie de transport valabilă;

 c)   copie a certificatului de înmatriculare şi a cărţii de identitate a autovehiculului deţinut în  proprietate ori  în temeiul unui contract de leasing sau declaraţia pe propria răspundere că deţine sau va deţine, în termen de maxim 6 luni, autovehicule, pe tipuri, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, cu precizarea criteriilor de departajare pe care le îndeplineşte fiecare autovehicul pentru obţinerea punctajelor;

d)    scrisoare de garanţie bancară în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziţionat fiecare autovehicul, pentru fiecare dintre acestea, în cazul în care transportatorul autorizat nu deţine autovehiculele necesare la data depunerii declaraţiei prevăzute la lit. b)

e)    copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerţului ca transportatori autorizați din grupa operatorilor de transport- persoane juridice sau transportatatori autorizați din grupa independenților – persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale (CUI);

f)      copie după contractul de leasing, după caz (cu acceptul societății de leasing că mașina poate fi folosită în taximetrie);

g)    copie de pe certificatul de competenţă profesională a „managerului de transport”- persoană fizică desemnată de întreprinderea sau societatea respectivă, prin contract de muncă, să conducă permanent şi efectiv activităţile de transport ale întreprinderii sau societății respective; (actele de la lit. g-i, sunt necesare la grupa operatorilor de transport-persoane juridice, grupa independenților-întreprinderi individuale și întreprinderi familiale, iar cele de la lit. h și i, pentru PFA);

h)     avizul medical şi avizul psihologic care atestă faptul că „managerul de transport” este apt pentru a ocupa o funcţie care concură la siguranţa circulaţiei, de asemenea pentru PFA, avizul medical și avizul psihologic. Termenul de valabilitate al acestora este de maxim 1 an de la data emiterii;

i)       cazierul judiciar al „managerului de transport” sau a PFA;

j)   cazierul fiscal al transportatorului (formular 504 – emis de Administrația Finanțelor Publice);

k)      certificat fiscal al transportatorului autorizat, privind impozitul și taxele locale și alte venituri ale bugetului local (emis de Direcția Impozite și Taxe, Corp II Primărie, care sa cuprindă separat – spațiul cu destimație rezidențială și spațiul cu destinație nerezidențială – funcțiune mixtă);

l)      declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spaţiile necesare pentru parcarea la domiciliu a autovehiculului cu care va desfăşura transportul în regim de taxi, spaţiu deţinut în proprietate sau în baza unui contract de închiriere (acte doveditoare);

m)      declaraţie pe propria răspundere a transportatorului privind criteriile de departajare. Declaraţia va fi însoţită de actele doveditoare ale celor declarate;

n)         document care să justifice valoarea investiţională(factură sau contract de vânzare-cumpărare) sau factura proformă, dacă autovehiculul  va fi achiziţionat în leasing

o)      dacă transportatorul a mai desfăşurat autorizat activitatea de transport în regim de taxi, documente care să justifice această perioadă.

Data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi este 30.05.2023.

Criteriile de departajare şi punctajele care se acordă, precum şi condiţiile care trebuie îndeplinite cumulativ sunt cele stabilite în capitolul IV din Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 14/2018, privind modificarea și completarea Anexei nr. 1  la HCL nr. 266/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcţionare şi desfăşurare a serviciului de transport în regim de taxi şi de închiriere pe raza Municipiului Reşiţa, cu modificările și completările ulterioare.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Compartimentul pentru Transport și Siguranța Circulației (telefon 0255/210258) .

Avocatul Poporului acordă audienţe în Reşiţa
Utilitar vineri, 7 martie 2025, 11:00

Avocatul Poporului acordă audienţe în Reşiţa

Avocatul Poporului acordă audienţe în Reşiţa. O nouă vizită în teritoriu are loc luni, 10 martie 2025. Biroul Teritorial Timișoara al...

Avocatul Poporului acordă audienţe în Reşiţa
AJOFM Arad organizează Bursa Locurilor de Muncă pentru Femei
Utilitar miercuri, 5 martie 2025, 12:05

AJOFM Arad organizează Bursa Locurilor de Muncă pentru Femei

AJOFM Arad organizează o nouă ediție a evenimentului Bursa locurilor de muncă pentru femei, ce va avea loc pe 7 martie 2025, începând cu ora...

AJOFM Arad organizează Bursa Locurilor de Muncă pentru Femei
Cotizațiile pentru 2025 practicate de Asociația Pescarilor „Banatul” – Informații actualizate
Utilitar marți, 4 martie 2025, 18:27

Cotizațiile pentru 2025 practicate de Asociația Pescarilor „Banatul” – Informații actualizate

Membrii Asociației Pescarilor „Banatul” din Timişoara desfășoară activități de pescuit în 10 habitate piscicole din...

Cotizațiile pentru 2025 practicate de Asociația Pescarilor „Banatul” – Informații actualizate
Programul de vizitare a cetății dacice Sarmizegetusa Regia s-a modificat
Utilitar luni, 3 martie 2025, 20:48

Programul de vizitare a cetății dacice Sarmizegetusa Regia s-a modificat

Programul de vizitare a cetății dacice Sarmizegetusa Regia s-a modificat. Începând cu 1 martie și până pe 30 aprilie, situl istoric va fi...

Programul de vizitare a cetății dacice Sarmizegetusa Regia s-a modificat
Utilitar sâmbătă, 1 martie 2025, 18:19

Peste 80 de locuri de muncă vacante în Caraş-Severin

Peste 80 de locuri de muncă vacante în Caraş-Severin, anunţă AJOFM. Cele mai multe sunt în Reşiţa. Agenția Județeană pentru Ocuparea...

Peste 80 de locuri de muncă vacante în Caraş-Severin
Utilitar sâmbătă, 1 martie 2025, 07:55

Închideri de circulație în Timișoara pentru lucrări de mentenanță la infrastructura rutieră

Primăria Municipiului Timișoara anunță restricții temporare de circulație în mai multe zone ale orașului, începând cu data de 28 februarie...

Închideri de circulație în Timișoara pentru lucrări de mentenanță la infrastructura rutieră
Utilitar sâmbătă, 1 martie 2025, 07:39

Oprire temporară a furnizării apei potabile în cartierele Govândari, Câlnic, Moniom, Timișorii și Triaj pe 3 martie 2025

SC Aquacaraș SA anunță o oprire temporară a furnizării apei potabile în data de 03 martie 2025, între orele 09:00 și 17:00, ca urmare a unei...

Oprire temporară a furnizării apei potabile în cartierele Govândari, Câlnic, Moniom, Timișorii și Triaj pe 3 martie 2025
Utilitar vineri, 28 februarie 2025, 13:35

Modificări în circulația trenurilor: Transbordare auto între stațiile CF Craiova şi Piatra Olt

Compania Națională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, în perioada 3 martie – 30 aprilie 2025, de luni până vineri, în intervalul...

Modificări în circulația trenurilor: Transbordare auto între stațiile CF Craiova şi Piatra Olt