Companiile pot anunța pe Google ajutorul pe care-l oferă refugiaților din Ucraina
Invazia Ucrainei a creat o criză umanitară de proporții. De la începutul războiului, Google a lansat serviciul SOS alert pe Search disponibil în Ucraina.
Articol editat de Valentina Adam, 14 aprilie 2022, 15:19 / actualizat: 16 aprilie 2022, 8:35
Când oamenii caută informații despre refugiați și evacuare, vor vedea o alertă care îi trimite către resursele Națiunilor Unite pentru refugiați. Mai multe informații de la organizații specializate vor fi adăugate în perioada următoare.
Cei care au nevoie de ajutor pot de asemenea căuta informații pe Google Maps despre centre pentru refugiați și migrație din țările vecine Ucrainei – România, Polonia, Slovacia, Ungaria și Cehia. Folosind surse cu autoritate în domeniu, inclusiv autorități locale, Google a adăugat peste 100 de centre pentru refugiați pe Google Maps în aceste țări, dintre care peste 15 în România. Această informație este de asemenea disponibilă în limba ucraineană.
Pentru a răspunde creșterii numărului de refugiați, Google a pregătit noi moduri în care afacerile pot anunța că oferă servicii pentru refugiați. Astfel, hotelurile din țările vecine Ucrainei pot să indice în profilul lor de companie dacă oferă reduceri la cazare sau gratuitate pentru refugiați.
De asemenea, orice companie poate acum indica în profilul ei de pe Search sau Maps ce ajutor oferă refugiaților din Ucraina, precum: oferă servicii sau produse gratuite, distribuie donații, angajează refugiați, oferă asistență juridică sau transport gratuit.
O altă opțiune pentru companii este de a adăuga note prin care oferă mai multe informații despre modul în care ajută refugiații.Recomandările pentru companiile din apropierea Ucrainei sunt disponibile în Polonia, România, Moldova, Slovacia, Ungaria și Cehia.
Mai multe informații despre cum poate fi creat un astfel de anunț în Profilul Companiei pot fi găsite pe pagina de ajutor de pe Google. Google încurajează deținătorii de afaceri să actualizeze totdeauna informațiile disponibile consumatorilor, incluzând orarul, datele de contact și să ia în calcul utilizarea Google Translate pentru a face anunțuri în ucraineană dedicate refugiaților, ținând cont că, cel mai probabil, aceștia nu știu limba locală. Mai mult, pot utiliza Google Translate pentru a traduce o conversație în timp real.
Toate aceste informații vor fi strânse în următoarele săptămâni, astfel încât oamenii să găsească mai ușor locurile care oferă servicii refugiaților pe Search și Maps.