Poşta Română şi secolul XXI
În secolul XXI, în care orice minut în plus sau în minus contează, Posta Română se confruntă cu probleme din ce în ce mai mari legate de tehnica învechită sau lipsa de personal. Ciudat, ar spune unii, cum o companie de stat nu pare a se putea ridica la standardele şi cerinţele actuale, în contextul în care în piaţă au apărut numeroase firme de curierat care cu oameni mult mai puţini reuşesc să facă faţă tuturor solicitărilor[poll=”110″]
Articol editat de Alin Datcu, 8 mai 2014, 06:00 / actualizat: 8 mai 2014, 20:44
În secolul XXI, în care orice minut în plus sau în minus contează, Posta Română se confruntă cu probleme din ce în ce mai mari legate de tehnica învechită sau lipsa de personal. Ciudat, ar spune unii, cum o companie de stat nu pare a se putea ridica la standardele şi cerinţele actuale, în contextul în care în piaţă au apărut numeroase firme de curierat care cu oameni mult mai puţini reuşesc să facă faţă tuturor solicitărilor[poll=”110″]
Vremurile în care oamenii puneau scrisori, cumpărau timbre sau ridicau mandate poştale încă nu au apus. Chiar dacă, Poşta Română a facut restructurări masive în ultimii ani reşiţenii recurg la serviciile acestei instituţii de cel puţin 3-4 ori pe lună. Şi atunci nici nu e de mirare că zilnic cozile se întind de cele mai multe ori până la ieşirea din oficiu. Fie că pun o scrisoare, cumpără un timbru sau ridică bani sunt mulţi cei care consideră că Poşta este mai mult decât esenţială într-o comunitate au precizat clienţii.
[Daiana Roşca]