Netflix adaugă din nou abonați, chiar mai mult decât a sperat
Netflix a fost afectat de o scădere fără precedent a numărului de membri în prima jumătate a anului. Însă Netflix a adăugat 2,41 milioane de abonați în ultimul trimestru, revenind mai puternic decât se aștepta după prima jumătate de scădere fără precedent a numărului de membri.
Articol editat de Radio Resita, 20 octombrie 2022, 12:27 / actualizat: 7 noiembrie 2022, 15:03
De asemenea, a confirmat că își va extinde represiunea împotriva partajării parolelor la începutul anului 2023, dincolo de câteva țări în care testează în prezent taxele pentru partajarea conturilor. Serviciul de abonament de streaming video dominant la nivel mondial, Netflix a declarat că membrii au crescut la 223 milioane în total între iulie și septembrie, potrivit raportului său de marți privind rezultatele trimestrului trei.
Înainte de acest an, creșterea neclintită a abonaților Netflix a împins aproape toate marile companii media de la Hollywood să adopte streaming-ul ca viitorul televizorului. Pe măsură ce au turnat miliarde de dolari în propriile operațiuni de streaming, așa-numitele războaie de streaming au generat un val de noi servicii, inclusiv Apple TV Plus, Disney Plus, HBO Max, Peacock și Paramount Plus.
În Statele Unite ale Americii și Canada, unde a fost întotdeauna cea mai mare piață a abonaților, Netflix a adăugat doar 100.000 de clienți de streaming pentru un total de 73,39 milioane. Dar Europa, Orientul Mijlociu și Africa au acumulat 570.000 de membri noi, ajungând la 73,53 milioane.
În America Latină. Numărul de membri a crescut cu 310.000, până la 39,94 milioane, iar în regiunea Asia Pacific, abonamentele au crescut cu 1,43 milioane până la 36,23 milioane în total.
Privind în al patrulea trimestru, Netflix a prezis 36 de cenți pe acțiune în câștiguri. În medie, analiștii de pe Wall Street care urmăresc Netflix se așteptau la 1,17 dolari.
În general, Netflix a raportat un profit de 1,4 miliarde de dolari, sau 3,10 dolari pe acțiune. Veniturile au crescut cu 5,9% la 7,93 miliarde de dolari.
Analiștii preconizau, în medie, un profit pe acțiune de 2,14 dolari– egal cu indicațiile Netflix – și venituri de 7,837 miliarde de dolari.
Sura: www.cnet.com