Decizie istorică luată de Simona în prima zi a anului. Ce a făcut Halep la Shenzen
sursa foto:digisport.ro
Articol editat de Cristina Corocan, 1 ianuarie 2018, 15:56
Ea a devenit astfel primul lider mondial din era open care evoluează fără sponsor într-un meci oficial.
La conferința de presă, Halep a confirmat că i-a expirat înțelegerea, care a durat patru ani, și că încă nu se grăbește să-și găsească un nou sponsor, până când managerul ei, Virginia Ruzici, nu-i va găsi cea mai bună ofertă.
„Ieri a fost ultima zi în care am putut să port echipament Adidas, pentru că parteneriatul a luat sfârşit. Acum nu am niciun sponsor, managerul meu se ocupă, aşa că nu am idee cu cine voi semna. E abia prima zi a anului, aşa că nu mă grăbesc”, a spus Halep.
Noua ținută, fără niciun fel de logo, se pare că i-a purtat noroc Simonei, care a debutat cu o victorie în noul an. A învins-o cu 6-4, 6-1 pe americanca Nicole Gibbs în primul tur de la Shenzhen, turneu pe care l-a câștigat în 2015. În turul al doilea, Halep o va întâlni pe chinezoaica Ying-Ying Duan.
Halep (26 de ani) nu duce însă lipsă de oferte. Un alt mare producător de echipament sportiv, Nike, ar fi început deja negocierile cu Halep, iar intermediar ar fi chiar Andrei Pavel, noul membru din staff-ul Simonei. Acesta a mai lucrat cu producătorul american de echipament sportiv pe vremea când era jucător activ. Nike sponsorizează nume mari în tenisul mondial, printre care Rafael Nadal, Roger Federer, Serena Williams sau Maria Sharapova. Aceasta din urmă primește 8,75 milioane de dolari pe an,scrie digiport.ro
sursa foto:digisport.ro