[FOTO-AUDIO] Autorităţile din Reşiţa sunt pregătite pentru a gestiona situaţiile de urgenţă
Viceprimarul Ioan Crina spune că a fost un proiect de succes.
„Avem acum o capacitate foarte bună de intervenţie pe situaţii de urgenţă. Aveam nevoie de utilajele respective şi am găsit proiectul prin care să le finanţăm. Proiectul a prevăzut pentru municipiul Reşiţa achiziţionarea de echipamente de intervenţie în situaţii de urgenţă, achiziţionarea unui sistem de alarmare în situaţii de urgenţă, o strategie comună pentru intervenţii în situaţii de urgenţă (Reşiţa – Kikinda), două schimburi de experienţă între angajaţii unităţilor pentru situaţii de urgenţă din Reşiţa şi Kikinda şi două exerciţii de simulare a situaţiilor de urgenţă în Reşiţa şi Kikinda”.
Articol editat de Sebastian Dragomir, 22 aprilie 2016, 15:01 / actualizat: 26 aprilie 2016, 11:53
Viceprimarul Ioan Crina spune că a fost un proiect de succes.
„Avem acum o capacitate foarte bună de intervenţie pe situaţii de urgenţă. Aveam nevoie de utilajele respective şi am găsit proiectul prin care să le finanţăm. Proiectul a prevăzut pentru municipiul Reşiţa achiziţionarea de echipamente de intervenţie în situaţii de urgenţă, achiziţionarea unui sistem de alarmare în situaţii de urgenţă, o strategie comună pentru intervenţii în situaţii de urgenţă (Reşiţa – Kikinda), două schimburi de experienţă între angajaţii unităţilor pentru situaţii de urgenţă din Reşiţa şi Kikinda şi două exerciţii de simulare a situaţiilor de urgenţă în Reşiţa şi Kikinda”.
La şedinţa de evaluare finală a proiectului a fost prezentă şi o delegaţie din Serbia, condusă de Imre Kabok, membru al consiliului local şi preşedinte al localităţii Rusko Selo.
„Acest proiect înseamnă foarte mult atât pentru Kikinda, cât şi pentru municipiul Reşiţa. Consider că şi pe viitor se vor întări relaţiile între noi. Sper să continuăm să implementăm multe proiecte împreună.”
Perioada de implementare a proiectului a fost 23.01.2014 – 22.04.2016, iar bugetul total a fost de 964.319,00 Euro. Reşiţei i-au revenit 635.118,00 Euro, din care contribuţia municipalităţii a fost de 12.702,36 Euro (2%).
(Sebastian Dragomir)