Vânzările online de alimente au crescut de cinci ori
Vânzările online de alimente au crescut de cinci ori începând cu luna martie, potrivit unei cercetări făcute în 40 de ţări, inclusiv în România.
Articol editat de Mirabela Afronie, 14 decembrie 2020, 12:40
După alimente, o evoluţie similară a avut-o categoria de sport şi fitness, care a atins în luna iunie o creştere de 250% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Au crescut şi vânzările produselor şi decoraţiunilor pentru casă, ale jucăriilor, cărţilor, bijuteriilor şi electronicelor. Aceste produse au înregistrat, de asemenea, vânzări de peste 150%. Autorii studiului, compania VTEX, spun că anul 2020 a generat o schimbare radicală a comportamentului de consum în toată lumea. Dacă iniţial, carantina a fost motorul principal pentru creşterea vânzărilor online, ulterior, acţiunile comercianţilor i-au determinat pe clienţi să facă în continuare achiziţii pe internet.
Sursa: RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI
FOTO: Catalin Radu