Inspectorii antifraudă derulează o acțiune de informare la nivel național
Articol editat de Gerhard Chwoika, 6 decembrie 2016, 14:10
„Contribuabili specializați în comerț cu amănuntul, comerț cu ridicata, restaurante și alte activități de servicii de alimentație (baruri, cafenele), hoteluri și alte facilități de cazare, servicii de înfrumusețare vor primi materiale informative”, potrivit unui comunicat al Direcției Generale Antifraudă Fiscală transmis marți AGERPRES.
În materialele informative sunt menționate atât obligațiile contribuabililor, cât și sancțiunile prevăzute de lege în cazul încălcării prevederilor legale, precum și documentele solicitate în timpul controalelor.
„DGAF acordă o atenție deosebită procesului de informare a contribuabililor în legătură cu activitatea desfășurată, cu drepturile și obligațiile acestora, toate acțiunile derulate până în prezent fiind prezentate cu maximă transparență către publicul larg, în contextul respectării prevederilor legale”, se arată în comunicat.
AGERPRES
sursa foto: infopress.tv