CNADNR: Separatoare de sens pe DN 1, cunoscut ca drumul cu cele mai periculoase accidente
Acestea se vor executa pe etape (tronsoane de maximum 400 de metri), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția, în lungul drumului de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 de metri va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat.
Articol editat de Mirabela Afronie, 30 mai 2016, 09:55
Acestea se vor executa pe etape (tronsoane de maximum 400 de metri), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția, în lungul drumului de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 de metri va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat.
Conform CNADNR, lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 și a celor din beton de tip ‘New Jersey’ se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București. Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta.
CNADNR reamintește că în data de 22 aprilie 2016 a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect ‘Achiziția și transportul parapetelor rigide prefabricate din beton” aferente drumurilor naționale și autostrăzilor din administrarea companiei.
Acordul-cadru semnat are o durata de 2 ani și are ca obiect furnizarea și montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat și venituri proprii și va avea la bază contracte subsecvente anuale pentru toate Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri.
Sursa: AGERPRES