Mark Zuckerberg: Previziunile de creștere a audienței Facebook pe durata pandemiei au fost prea optimiste
Directorul general al Meta Platforms, Mark Zuckerberg, le-a spus angajaţilor că cea mai mare companie de social media din lume şi-a planificat creşterea într-un mod prea optimist, aşteptându-se în mod eronat ca o creştere a utilizării şi a veniturilor în timpul restricţiilor legate de Covid-19 va fi durabilă, transmite Reuters, citată de News.ro.
Articol editat de Todor Răzvan, 31 iulie 2022, 08:06
Răspunzând la o întrebare a unui angajat la o întâlnire la nivel de companie care a avut loc joi, Zuckerberg a spus că angajările au fost prea agresive şi că nu a luat în considerare posibilitatea unei recesiuni economice, potrivit unei persoane care a auzit discuţiile.
Angajatul a întrebat despre greşelile făcute de Zuckerberg, a spus persoana.
Meta a refuzat să comenteze.
Comentariile au fost mai clare decât cele pe care Zuckerberg le-a transmis în timpul unei discuţii telefonice cu un investitor în ziua precedentă, după ce Meta, proprietara Facebook, a înregistrat prima scădere trimestrială a veniturilor şi a estimat că va avea loc o nouă scădere în trimestrul al treilea.
În discuţia cu investitorul, Zuckerberg a spus că crede că economia intră într-o recesiune care va avea un ”impact larg” asupra afacerii de publicitate digitală. ”Este întotdeauna greu de prezis cât de adânci sau cât de lungi vor fi aceste cicluri, dar aş spune că situaţia pare mai proastă decât în trimestrul trecut”, a spus el.
Compania intenţionează ”să reducă în mod constant creşterea numărului de angajaţi” în anul următor, a mai arătat Zuckerberg.
La şedinţa companiei de joi, un alt angajat l-a întrebat pe Zuckerberg dacă managerii superiori de la Meta au încetinit activitatea, făcând referire la o dezbatere în curs de desfăşurare asupra mandatului, de când un director executiv le-a spus în această lună managerilor „să îi elimine” pe angajaţii care ”încetinesc activitatea” sau au performanţe slabe.
G4media