Facebook se pregăteşte să lanseze versiunea pentru companii – Facebook at Work
Articol editat de Mirabela Afronie, 3 martie 2016, 13:44
Ultima companie care a anunţat că vrea să testeze Facebook at Work este Telenor, cel mai mare grup norvegian de telecomunicaţii.
Cu alte cuvinte, peste 26 de mii de angajaţi din întreaga lume vor deveni utilizatorii noii platforme Facebook din moment ce Telenor are operaţiuni directe în 13 ţări la nivel mondial.
Facebook at Work este aproape identic cu actuala reţea de socializare şi are inclusiv o funcţie de vizualizare a ştirilor, butoane de like şi serviciu de chat. Spre deosebire de Facebook, noul serviciu nu este adresat tuturor utilizatorilor, ci doar companiilor, respectiv angajaţilor acestora. Practic, utilizatorii Facebook at Work vor avea profile speciale, diferite de profilele actuale de Facebook. În plus, noua platformă va avea şi instrumente de securitate, astfel că ce se discută pe acel grup, rămâne acolo.
Facebook at Work nu va avea reclame şi nici nu va oferi posibilitatea angajaţilor de a juca Candy Crush, spre exemplu.
Imediat ce vor fi finalizate testele, platforma va fi deschisă tuturor companiilor, însă nu gratuit. Asta pentru că, potrivit celor de la Facebook, taxa va fi de câţiva dolari pe lună pentru fiecare utilizator în parte. La schimb, Facebook at Work va oferi servicii cum ar fi analize şi customer service.
Cele mai recente date arată că piaţa reţelor de socializare pentru profesionişti, cum sunt LinkedIn sau Monster Worldwidese, se ridică la şase miliarde de dolari pe an.
Sursa: digi24.ro
Foto: www.noobz.ro