Din amintirile copilăriei: EUGENIA – mai mult decât un brand pentru milioane de români
Articol editat de Mirabela Afronie, 13 aprilie 2016, 06:39
Eugenia a devenit astfel gustarea din pauza mare a şcolarilor, desertul din pachetul cu mâncarea muncitorilor; Eugenia nu lipsea din nici o servietă de angajat şi din nici un ghiozdan de elev sau student.
Trecerea timpului nu i-a luat în nici un fel din notorietate. Azi, Eugenia reprezintă nu numai o gustare dulce pentru toate vârstele ci şi o dulce amintire a copilăriei, un desert care şi-a menţinut prospeţimea şi savoarea în mintea şi in inima consumatorilor.
În cei peste 60 de ani de existenţă, Eugenia a devenit mai mult decât un brand pentru milioane de români. Acum, toata lumea ştie ce înseamnă biscuiţii Eugenia – un sandwich bine făcut din biscuiţi fragezi, cu cremă de cacao şi aroma de rom.
Primul producător al Eugeniei a fost Dobrogea, încă de la finele anilor ’40. Atunci, ca şi acum, factorii care au contribuit la succesul acestui produs au fost aceiaşi: gust, aromă, savoare.
Dobrogea a fost un producător constant de Eugenia, atât înainte, cât şi după Revoluţia din 1989. Din anul 1997 Dobrogea Grup a înregistrat brandul Eugenia la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci OSIM Bucureşti.
Mulţi s-ar putea întreba cum a rezistat peste ani acest brand. Răspunsul este simplu: prin profesionalismul echipei Dobrogea Grup, prin folosirea de materii prime de cea mai bună calitate, ingrediente naturale şi sigure, prin păstrarea reţetei originale, prin folosirea unor ambalaje cu o bună barieră termo-oxidativa, prin redesenarea ambalajelor şi nu în ultimul rând prin extinderea gamei sortimentale.
Sursa: dobrogeagrup.ro