Black Friday 2020
Platforma online blackfriday.ro anunță data oficială pentru Ziua Marilor Reduceri. La fel ca anul trecut, Black Friday 2020 se va desfășura în luna noiembrie.
Articol editat de Valentina Adam, 11 noiembrie 2020, 19:43
Cel mai important eveniment anual de shopping, Black Friday, a fost programat anul acesta pentru data de 13 noiembrie, anunță platforma online blackfriday.ro, site-ul oficial Black Friday România. În mod previzibil, este vorba despre o zi de vineri, cea de-a doua din lună. Ediția 2020 a Black Friday se anunță mai specială ca niciodată. În contextul crizei provocate de pandemia de coronavirus, vânzările online reprezintă alternativa preferată de tot mai mulți consumatori.
Discount-uri de până la 90% la ediția Black Friday 2020
Ediția din anul 2020 a Black Friday se va desfășura sub semnul discount-urilor considerabile, dar și a unui apetit tot mai ridicat pentru cumpărăturile online. „Vorbim despre o perioadă atipică, care a redefinit segmentul de e-commerce. În ultimele luni, pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 și de perioada de izolare, o mare parte dintre vânzările offline s-au mutat în online. Anticipăm că acest trend se va resimți și în ceea ce privește cel mai mare eveniment anual de shopping, când clienții vor beneficia în plus de discount-uri considerabile la sute de mii de produse”, declară Diana Șendrea, reprezentant blackfriday.ro. Anul acesta, brandurile prezente pe platformă vor oferi discounturi care pleacă de la 10% și ajung la 90%, dar și diverse alte tipuri de beneficii, precum transport gratuit sau oferte de tipul 1 + 1 gratis.
Vânzări cu 30% mai mari față de anul trecut
Prețurile de Black Friday vor fi cu atât mai bune cu cât retailerii vor încerca în acest an să scape de o parte din stocuri, dar și să mențină comportamentul de cumpărare al clienților români, precum și dinamica actuală a vânzărilor. Estimările pentru acest an arată că vânzările cu ocazia zilei de Black Friday vor înregistra un salt de până la 30% față de anul trecut. Printre segmentele care vor avea un avans considerabil se numără home & deco, bricolaj, produsele electronice și electrocasnice, produsele de îngrijire personală sau fashion. „În calitatea noastră de site oficial al evenimentului Black Friday România, ne propunem să oferim clienților o experiență de cumpărare cât mai satisfăcătoare. În acest sens, anul acesta vom crește numărul magazinelor active prezente pe platformă, precum și categoriile de produse”, precizează Diana Șendrea.
Reprezentantul blackfriday.ro recomandă ca, pentru o cât mai bună experiență de shopping, clienții să își prioritizeze din timp lista de produse sau chiar să creeze un pachet virtual de cumpărături online – inclusiv prin adăugarea produselor în lista de favorite sau în coșul de cumpărături. În acest mod, în ziua de 13 noiembrie, vor putea doar să se bucure de prețurile excepționale la sute de miii de produse!
Despre blackfriday.ro
Platforma blackfriday.ro este cel mai mare agregator de magazine online din România și generează, prin campanii targetate de marketing online, vânzări sezoniere de milioane de euro pentru magazinele partenere.
În prezent, pe platforma blackfriday.ro sunt active zeci de magazine online, oferind cumulat sute de mii de produse, din domenii diverse precum: fashion, home & deco, turism, electronice și electrocasnice, bricolaj, componente IT, gadget-uri, produse de îngrijire personală și pentru casă, jucării, parfumuri, produse foto-video, bijuterii etc. Specificul acestui canalul online este că facilitează întâlnirea clienților cu brandurile online în condițiile celor mai avantajoase prețuri de pe piață.