[AUDIO] Competiţia Gamekon, o reuşită şi în varianta online! Şase echipe studenţeşti au participat la ediţia din 2020
Restricţiile din perioada pandemiei au obligat organizatorii să mute GameKonul universitar de anul acesta în zona online, lucru care nu i-a deranjat deloc pe studenţii pasionaţi de gaming. Organizat de Casa de Cultură a Studenţilor din Reşiţa, în colaborare cu Muzeul Cineastului Amator şi Liga Studenţilor UBB Reşiţa, turneul “GameKon eStudents Cup – League of Legends” a reunit la start şase echipe. Competiţia s-a desfăşurat fără sincope, în limitele sportivităţii, iar la final a triumfat echipa Masoneria Reşiţa. Un turneu reuşit, au apreciat la final organizatorii.
Articol editat de Vali Hora, 22 decembrie 2020, 12:37 / actualizat: 22 decembrie 2020, 13:41
„Acest proiect a fost gândit în primă fază ca fiind unul fizic, dar, dată fiind situaţia pandemică, n-am reuşit să concretizăm acest plan şi l-am mutat în zona online. După părerea mea, a fost un succes, toţi participanţii s-au declarat mulţumiţi la finalul competiţiei, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Ţin să le mulţumesc tuturor, şi nu pot decât să apreciez spiritul de fair-play de care au dat dovadă pe tot parcursul competiţiei. Am pornit la drum cu 6 echipe de câte 5 jucători, care iniţial au fost repartizate aleatoriu în două grupe. Au mers mai departe primele două clasate din fiecare grupă, care s-au înfruntat apoi în semifinale şi în finală. Duelurile din aceste faze s-au disputat în sistem eliminatoriu, pe sistemul cel mai bun din trei meciuri. La final, am avut o câştigătoare: echipa Masoneria Reşiţa, care a reuşit să termine neînvinsă turneul”, a precizat studentul Alex Ungureanu.
În clasamentul final, Masoneria Reşiţa a fost urmată de echipa Tuşnad Katanga. Podiumul a fost completat de echipa Picior pe Priză, care a câştigat finala mică în faţa celor de la COX Reşiţa.
“Din păcate, n-am putut să ne întâlnim ca să realizăm jocuri de societate, aşa cum ne-am propus în prima fază, dar nu am vrut să renunţăm la spiritul acesta de competitivitate. Din acest motiv, am trecut în mediul online. Am creat o competiţie pentru gameri, ne bucură sportivitatea de care au dat dovadă şi suntem convinşi că s-au legat şi câteva prietenii cu această ocazie”, a declarat la rândul său Daniel Amariei, directorul Casei de Cultură a Studenţilor din Reşiţa.
GameKon este o convenţie a celor interesaţi de lumea jocurilor video, această acţiune fiind atât o platformă interactivă de comunicare cât şi un bun prilej de a realiza o incursiune în istoria evoluţiei jocurilor video.