Radio Vacanța s-a întors!
Pentru publicul modern și conectat, Radio Vacanța aduce o noua abordare digitală!
Articol editat de Valentina Adam, 3 iulie 2023, 05:41 / actualizat: 4 iulie 2023, 6:28
Sub sloganul „Ai Vacanță tot anul!”, site-ul RadioVacanta.ro va actualiza în permanență oferta de recomandări pentru petrecerea timpului liber.
În continuarea demersului său de modernizare și digitalizare, Radio România îmbrățișează o tradiție radiofonică de succes prin adaptarea acesteia nevoilor mereu schimbătoare ale unei audiențe eterogene.
Radio Vacanța, o emblemă a radioului românesc, se întoarce și promite să ofere o experiență digitală utilă, conectând oamenii prin pasiunea comună pentru călătorii și bucuria timpului liber.
Începând cu data de 3 iulie, sub sloganul „Ai Vacanță tot anul!”, RadioVacanta.ro se transformă într-un portal digital care le propune ascultătorilor săi trei streamuri distincte, pentru a satisface diversele preferințe muzicale și stări de spirit.
Radio Vacanța Fresh va însoți audiența pe tot parcursul zilei cu hiturile momentului, aducând energia și ritmul contemporan în casele și căștile ascultătorilor.
Radio Vacanța Gold va aduce în prim-plan cele mai bune cântece din toate timpurile, oferind o atmosferă familiară, plină de amintiri și trăiri muzicale unice.
Pentru iubitorii muzicii românești, Radio Vacanța Nostalgia vine cu o colecție aleasă a celor mai fredonate melodii autohtone, oferindu-le ascultătorilor un sentiment de apartenență și un omagiu adus bogatei noastre moșteniri muzicale.
Site-ul RadioVacanta.ro va fi actualizat constant, pentru a oferi recomandări de activități și evenimente, precum și sugestii de destinații din țară, pregătite să fie descoperite și să ofere clipe de relaxare și aventură în timpul liber.
„Proiectul RadioVacanța.ro marchează o etapă importantă în transformarea digitală a radioului, consolidându-se alături de platforme precum RomaniaActualitati.ro, RadioRomaniaCultural.ro și AntenaSatelor.ro. Într-o lume în continuă evoluție, suntem conștienți de nevoile esențiale ale audienței noastre și ne propunem să furnizăm informații relevante care să faciliteze luarea deciziilor rapide și informate. În acest nou început, dorim să oferim o experiență radio dinamică, adaptată cerințelor actuale, și să devenim o resursă de bază pentru audiențele noastre”, spune Răzvan Ioan Dincă, președintele Societății Române de Radiodifuziune (SRR).
Cu acest nou pas în direcția digitalizării, Radio Vacanța își propune să rămână în inimile ascultătorilor săi, oferindu-le o experiență radio completă și adaptată nevoilor lor, într-o lume tot mai digitală și dinamică.