Radio România este media cu cea mai mare expunere constantă din ţară, cu aproape 5 milioane de ascultători pe zi
Articol editat de Sebastian Dragomir, 1 aprilie 2014, 10:50 / actualizat: 1 aprilie 2014, 12:16
Preşedintele-director general al Societăţii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, a declarat că Radio România are 4,5 – 5 milioane de ascultători pe zi, fiind media cu cea mai mare expunere constantă din România. Prezent astăzi la Comisia de cultură şi mass-media din Senat, Ovidiu Miculescu a precizat că anul 2013 „se pare că a fost cel mai bun an din istoria recentă a radioului”.
„2013, din multe puncte de vedere, se pare că a fost cel mai bun an din istoria recentă a radioului, atât din punct de vedere economic, vom închide anul în 25 ianuarie, aşa cum se întâmplă, probabil că vom fi pe un plus consistent (n.r. profit) de câteva milioane bune. Din punct de vedere al structurii organizatorice a intrat în funcţiune noua organigramă, lucrurile s-au fluidizat, s-au aşezat în spiritul industriei. Audienţa a crescut şi în 2013, Radio România ia undeva între 4,5 – 5 milioane de ascultători pe zi, în fiecare zi, fiind practic media cu cea mai mare expunere constantă din România. În termeni de market share (n. r. cotă de piaţă), Radio România domină audienţa radio din România pe indicatorii naţional, urban şi Bucureşti„, a spus Ovidiu Miculescu, citat de Agerpres.
Preşedintele-director general al SRR a mai precizat că procentul de cultură la Radio România Actualităţi a crescut la 14,85%, faţă de 2012 când era undeva la 9%, fiind unul dintre cele mai ridicate din Europa pe acest format.
Ovidiu Miculescu: