Radio România a fost lăudat de CNA pentru campania electorală pentru alegerile europarlamentare
Invitată a rubricii „Apel Matinal” de astăzi la Radio România Actualităţi, Laura Georgescu a mai spus că legea audio-vizualului, în vigoare de 12 ani, poate şi ar trebui să suporte modificări, întrucât ea nu mai corespunde decât parţial realităţilor unei pieţe media în continuă mişcare.
Laura Georgescu: A fost o campanie echilibrată, destul de decentă. Cred că rolul mass media s-a simţit şi în creşterea procentului electorilor care au participat la exercitarea votului. În speţă, m-aş referi la instituţia dumneavoastră. Cred că puteţi fi de departe consideraţi cei mai echilibraţi şi cei care au apucat să treacă prin toţi candidaţii.
Articol editat de Mirabela Afronie, 26 mai 2014, 11:56
Campania electorală pentru alegerile europarlamentare în presa audio-vizuală a fost una, în general, decentă, iar Radio România poate fi considerat – de departe – cel mai echilibrat post dintre toate cele care au găzduit dezbateri şi publicitate electorală – apreciază preşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului, Laura Georgescu.
Invitată a rubricii „Apel Matinal” de astăzi la Radio România Actualităţi, Laura Georgescu a mai spus că legea audio-vizualului, în vigoare de 12 ani, poate şi ar trebui să suporte modificări, întrucât ea nu mai corespunde decât parţial realităţilor unei pieţe media în continuă mişcare.
Laura Georgescu: A fost o campanie echilibrată, destul de decentă. Cred că rolul mass media s-a simţit şi în creşterea procentului electorilor care au participat la exercitarea votului. În speţă, m-aş referi la instituţia dumneavoastră. Cred că puteţi fi de departe consideraţi cei mai echilibraţi şi cei care au apucat să treacă prin toţi candidaţii.
Mi s-a părut o campanie, repet, echilibrată, echilibrată şi făcută după chipul şi asemănarea realităţii, pe care a încercat să o ilustreze. Nu au existat derapaje în sensul foarte strict al cuvântului, nu. Au fost probleme legate de invitaţi, care s-au amestecat cu subiecte de interes public major, unde vor trebui să se exprime membrii consiliului cu şase voturi, dacă s-a trecut peste graniţa de obiectivitate sau nu.
Referitor la legislaţia audiovizuală pentru campanii electorale, aceasta ar trebui actualizată, fiindcă este din 2007.