Un timişorean a înregistrat expresia „Te iubesc” la OSIM
Celebra expresie a îndrăgostiţilor şi nu doar, nu va mai putea fi folosită fără drept de autor. Asta dacă ne luăm după faptul că un timişorean a avut ambiţia să înregistreze romanticul „Te iubesc” la Oficiul Român de Invenţii şi Mărci, ca marcă proprie. Solicitările pentru a avea mărci înregistrate nu s-a oprit aici, un alt român inventiv plătind bani buni la OSIM pentru „Pupicul de noapte bună”. Unii ţin morţiş la „brand”, indiferent de cât de ciudata este alaturarea de cuvinte: „Prof. dr. Marioara Godeanu extract purificat de rasina Mumie cu castan Damar General Trading”, sau „Zdravan moldovenesc, crescut de pamânţ pui moldovean, crescut agale în 61 de zile si oleaca”, „Al 9-lea Cer”, „Fuga de Strigoi” sau „Noua Ordine Vibrationala”, sunt doar câteva dintre marcile înregistrate în acest an. Pe celebrul „Dorel” a fost bataie, el fiind marca înregistrata de catre doua companii, pe sase clase de produse si servicii. Unii au patentat „La temelia zilei de mâine”, altii sunt „Specialisti în îmbinari armonioase”, iar profesionistii lucreaza cu „Scule serioase”. Exista si o parte dintre proprietarii de marci care „Lucreaza cu sufletul”, unul e „Abil cu durerea”, iar altul s-a gândit – doar el stie la ce – când a ales sa înregistreze sloganul „Mi-e pofta sa fac bine”. Potrivit specialistilor de la OSIM, imaginatia românilor în materie de denumiri de marci nu are limite, indiferent de domeniu. Faptul ca se înregistreaza astfel de denumiri înseamna ca exista un public care rezoneaza la astfel de mesaje si ca sunt domenii în care aceste marci fac diferenta prin caracterul lor. (Ion Moldovan)
Articol editat de Valentina Adam, 27 octombrie 2015, 15:14
Celebra expresie a îndrăgostiţilor şi nu doar, nu va mai putea fi folosită fără drept de autor. Asta dacă ne luăm după faptul că un timişorean a avut ambiţia să înregistreze romanticul „Te iubesc” la Oficiul Român de Invenţii şi Mărci, ca marcă proprie. Solicitările pentru a avea mărci înregistrate nu s-a oprit aici, un alt român inventiv plătind bani buni la OSIM pentru „Pupicul de noapte bună”. Unii ţin morţiş la „brand”, indiferent de cât de ciudata este alaturarea de cuvinte: „Prof. dr. Marioara Godeanu extract purificat de rasina Mumie cu castan Damar General Trading”, sau „Zdravan moldovenesc, crescut de pamânţ pui moldovean, crescut agale în 61 de zile si oleaca”, „Al 9-lea Cer”, „Fuga de Strigoi” sau „Noua Ordine Vibrationala”, sunt doar câteva dintre marcile înregistrate în acest an. Pe celebrul „Dorel” a fost bataie, el fiind marca înregistrata de catre doua companii, pe sase clase de produse si servicii. Unii au patentat „La temelia zilei de mâine”, altii sunt „Specialisti în îmbinari armonioase”, iar profesionistii lucreaza cu „Scule serioase”. Exista si o parte dintre proprietarii de marci care „Lucreaza cu sufletul”, unul e „Abil cu durerea”, iar altul s-a gândit – doar el stie la ce – când a ales sa înregistreze sloganul „Mi-e pofta sa fac bine”. Potrivit specialistilor de la OSIM, imaginatia românilor în materie de denumiri de marci nu are limite, indiferent de domeniu. Faptul ca se înregistreaza astfel de denumiri înseamna ca exista un public care rezoneaza la astfel de mesaje si ca sunt domenii în care aceste marci fac diferenta prin caracterul lor. (Ion Moldovan)