[FOTO] Soluţia pentru fabrica de lapte de la Oraviţa: marketing
„Ce se poate face pentru salvarea fabricii”- a fost întrebarea pe care preşedintele Romeo Dumitrescu a adresat-o oaspeţilor lui, specializaţi în rezolvarea unor astfel de situaţii.
Răspunsul acestora a fost pe cât de simplu, pe atât de complicat: „Trebuie să vindeţi produsele, şi dacă nu se poate în ţară, chiar în afara ei. Acestea sunt produse bio la mare căutare şi de două ori şi jumătate mai scumpe decât cele care se găsesc în mod obişnuit pe piaţă. Pentru aceasta vă trebuie un serviciu de marketing care să promoveze produsele şi să determine comercianţii să cumpere. Tehnologia vă permite cu câteva îmbunătăţiri să respectaţi normele Uniunii Europene”- au fost de părere experţii.
La discuţia de astăzi a participat şi primarul oraşului Oraviţa, Dumitru Ursu, care a promis tot sprijinul administraţiei locale: „Nu se poate ca lactatele produse la noi, să nu se vândă în reţeaua locală de magazine şi unităţi de alimentaţie publică. Până acum nu ne-a cerut nimeni sprijinul, dar noi vrem să salvăm această fabrică, pentru că înseamnă implicit, păstrarea şi de ce nu creşterea numărului de locuri de muncă”.
Chiar dacă peste puţin timp, Romeo Dumitrescu va fi schimbat din funcţia actuală, el a promis că va urmări îndeaproape ce se întâmplă la Fabrica de produse lactate din Oraviţa, o fabrică ce merită salvată, atât ca unitate în sine, cât şi pentru crescătorii de animale care trăiesc mai mult din subvenţii, decât din producţia proprie. (Daniela Tudor)
Articol editat de Radio Resita, 22 iunie 2016, 18:10 / actualizat: 23 iunie 2016, 7:01
După ce au urmărit procesul de fabricare al brânzei, caşcavalului şi a separării laptelui de smântână, după ce au vorbit cu personalul, oficialii au constatat că situaţia este ca un cerc închis: fabrica nu colectează lapte, produce foarte puţin, iar produsele se vând în cantitate mică.
„Ce se poate face pentru salvarea fabricii”- a fost întrebarea pe care preşedintele Romeo Dumitrescu a adresat-o oaspeţilor lui, specializaţi în rezolvarea unor astfel de situaţii.
Răspunsul acestora a fost pe cât de simplu, pe atât de complicat: „Trebuie să vindeţi produsele, şi dacă nu se poate în ţară, chiar în afara ei. Acestea sunt produse bio la mare căutare şi de două ori şi jumătate mai scumpe decât cele care se găsesc în mod obişnuit pe piaţă. Pentru aceasta vă trebuie un serviciu de marketing care să promoveze produsele şi să determine comercianţii să cumpere. Tehnologia vă permite cu câteva îmbunătăţiri să respectaţi normele Uniunii Europene”- au fost de părere experţii.
La discuţia de astăzi a participat şi primarul oraşului Oraviţa, Dumitru Ursu, care a promis tot sprijinul administraţiei locale: „Nu se poate ca lactatele produse la noi, să nu se vândă în reţeaua locală de magazine şi unităţi de alimentaţie publică. Până acum nu ne-a cerut nimeni sprijinul, dar noi vrem să salvăm această fabrică, pentru că înseamnă implicit, păstrarea şi de ce nu creşterea numărului de locuri de muncă”.
Chiar dacă peste puţin timp, Romeo Dumitrescu va fi schimbat din funcţia actuală, el a promis că va urmări îndeaproape ce se întâmplă la Fabrica de produse lactate din Oraviţa, o fabrică ce merită salvată, atât ca unitate în sine, cât şi pentru crescătorii de animale care trăiesc mai mult din subvenţii, decât din producţia proprie. (Daniela Tudor)