Sesizările reşiţenilor cu privire la iluminatul public nefuncţional, nu sunt ignorate de autorităţi
Articol editat de Mirabela Afronie, 15 decembrie 2016, 16:25 / actualizat: 15 decembrie 2016, 20:27
Operatorul de distribuție are obligația de a restabilii alimentarea cu energie electrică după o întrerupere neplanificată în termen de 48 de ore, în funcție de complexitatea avariei, conform Ordinului nr.11/2016 privind aprobarea Standardului de performanță pentru serviciul de distribuție a energiei electrice, anexa 1, pct.1.
Referitor la întreruperea de energie electrică la iluminatul public sesizată pe strada G.A. Petculescu, menționăm că sesizarea a fost transmisă la Enel prin intermediul Serviciului Call Center, sesizare înregistrată cu nr. 86 806.
De asemenea, rugăm toți cetățenii care sesizează nefuncționalitatea sistemului de iluminat public să anunțe telefonic la nr. de telefon 0255/211692 (Primăria Reșița) sau 0255/929 (Serviciul Call Center Enel).
Vă asigurăm de preocuparea permanentă pentru îmbunătățirea funcționării sistemului de iluminat public”, se arată în comunicatul primit la redacţie.