Se informatizează primăriile din Caraş-Severin
15 primării din Caraş-Severin au fost dotate cu echipamente necesare informatizării registrului agricol şi a altor servicii destinate cetăţenilor. Deşi au fost contactate circa 40 de unităţi administrativ teritoriale, demersurile necesare au fost făcute doar de primăriile din Reşiţa, Caransebeş, Moldova Nouă,Armeniş, Băuţar, Berzeasca, Buchin, Bucoşniţa, Bozovici, Fârliug, Luncaviţa, Ramna, Slatina Timiş, Teregova şi Sacu.
Proiectul în valoare de peste 8 milioane de lei, derulat de Consiliul Judeţean Caraş-Severin, are drept obiectiv creşterea eficienţei serviciilor publice adresate cetăţenilor şi mediului de afaceri de pe raza celor 15 unităţi administrativ- teritoriale.
Odată cu livrarea echipamentului s-a încheiat numai o primă etapă. Managerul de proiect, directorul Consiliului Judeţean, Victor Naidan spune că urmează instruirea angajaţilor primăriilor respective, astfel încât să poată opera noile sisteme instalate.
Prin implementarea proiectului se va deschide spre populaţie o zonă de informaţii publice diverse, se vor putea depune formulare sau cereri legate de proprietăţile agricolă fără să fie necesară deplasarea la Primărie, aşa cum şi instituţiile vor putea accesa informaţiile necesare fără ca persoanele să aibă nevoie de alte dovezi, acte sau adeverinţe.
Articol editat de Gabriel Pintilie, 12 noiembrie 2014, 07:00 / actualizat: 12 noiembrie 2014, 8:49
15 primării din Caraş-Severin au fost dotate cu echipamente necesare informatizării registrului agricol şi a altor servicii destinate cetăţenilor. Deşi au fost contactate circa 40 de unităţi administrativ teritoriale, demersurile necesare au fost făcute doar de primăriile din Reşiţa, Caransebeş, Moldova Nouă,Armeniş, Băuţar, Berzeasca, Buchin, Bucoşniţa, Bozovici, Fârliug, Luncaviţa, Ramna, Slatina Timiş, Teregova şi Sacu.
Proiectul în valoare de peste 8 milioane de lei, derulat de Consiliul Judeţean Caraş-Severin, are drept obiectiv creşterea eficienţei serviciilor publice adresate cetăţenilor şi mediului de afaceri de pe raza celor 15 unităţi administrativ- teritoriale.
Odată cu livrarea echipamentului s-a încheiat numai o primă etapă. Managerul de proiect, directorul Consiliului Judeţean, Victor Naidan spune că urmează instruirea angajaţilor primăriilor respective, astfel încât să poată opera noile sisteme instalate.
Prin implementarea proiectului se va deschide spre populaţie o zonă de informaţii publice diverse, se vor putea depune formulare sau cereri legate de proprietăţile agricolă fără să fie necesară deplasarea la Primărie, aşa cum şi instituţiile vor putea accesa informaţiile necesare fără ca persoanele să aibă nevoie de alte dovezi, acte sau adeverinţe.
(Daniela Tudor)