Resursele financiare – soluţia pentru barjă
Problema financiară este una din cauzele principale care pune beţe în roate recuperatorilor barjei, încărcate cu peste 900 de tone de îngrăşământ chimic pentru agricultură, scufundată în urmă cu o lună în Dunăre, spune Ervin Luci – directorul Administraţiei Bazinale de Apă Banat. Potrivit acestuia Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, recent întrunit la Bucureşti, va decide, în termen de 30 de zile, care din cele două entităţi menite să rezolve situaţia, Administraţia porturilor Dunării fluviale respectiv Administraţia Căilor Navigabile să fie răspunzătoare de recuperarea şlepului şi a încărcăturii acestuia din fluviu. Din punct de vedere tehnic atât încărcătura cât şi barja sunt în condiţii bune, iar apa din Dunăre este continuu monitorizată şi nu prezintă nicio modificare fizico-chimică, a mai spus Ervin Luci.
Articol editat de Mirabela Afronie, 12 martie 2015, 18:30
Problema financiară este una din cauzele principale care pune beţe în roate recuperatorilor barjei, încărcate cu peste 900 de tone de îngrăşământ chimic pentru agricultură, scufundată în urmă cu o lună în Dunăre, spune Ervin Luci – directorul Administraţiei Bazinale de Apă Banat. Potrivit acestuia Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, recent întrunit la Bucureşti, va decide, în termen de 30 de zile, care din cele două entităţi menite să rezolve situaţia, Administraţia porturilor Dunării fluviale respectiv Administraţia Căilor Navigabile să fie răspunzătoare de recuperarea şlepului şi a încărcăturii acestuia din fluviu. Din punct de vedere tehnic atât încărcătura cât şi barja sunt în condiţii bune, iar apa din Dunăre este continuu monitorizată şi nu prezintă nicio modificare fizico-chimică, a mai spus Ervin Luci.
(Hardy Cvoica)