„Resicza“ a pierdut „trenul“ promovării Banatului
“Resicza”, prima locomotivă cu abur fabricată în România, a fost propusă să devină simbolul Regiunii de Dezvoltare V Vest, dar a pierdut în favoarea cazanelor Dunării, care au adunat mai multe like-uri pe Facebook. Muzeul de locomotive din Reşiţa include cea mai mare colecţie de locomotive cu abur, în aer liber, din Europa, unicat în Romania şi aflat pe lista monumentelor istorice. Pentru acest motiv, Biroul Regional de Colaborare Transfrontalieră din Timişoara a propus acest simbol, alături de Cazanele Dunării din Mehedinţi şi Sfântul Ierarh Iosif cel Nou de la Partoş, ocrotitorul Timişoarei, pentru promovarea emblematică a Banatului cu prilejul Zilei Cooperării Europene din 21 septembrie.
Articol editat de Gerhard Chwoika, 21 august 2013, 09:40 / actualizat: 21 august 2013, 14:23
“Resicza”, prima locomotivă cu abur fabricată în România, a fost propusă să devină simbolul Regiunii de Dezvoltare V Vest, dar a pierdut în favoarea cazanelor Dunării, care au adunat mai multe like-uri pe Facebook. Muzeul de locomotive din Reşiţa include cea mai mare colecţie de locomotive cu abur, în aer liber, din Europa, unicat în Romania şi aflat pe lista monumentelor istorice. Pentru acest motiv, Biroul Regional de Colaborare Transfrontalieră din Timişoara a propus acest simbol, alături de Cazanele Dunării din Mehedinţi şi Sfântul Ierarh Iosif cel Nou de la Partoş, ocrotitorul Timişoarei, pentru promovarea emblematică a Banatului cu prilejul Zilei Cooperării Europene din 21 septembrie.