Reclamații privind calitatea apei în mai multe zone din Reșița. AQUACARAȘ S.A. a prelevat probe pentru analize
Locuitorii din Reșița se confruntă cu probleme legate de calitatea apei potabile. În urma mai multor reclamații, compania AQUACARAȘ S.A. a demarat o acțiune de verificare a rețelei de distribuție, prelevând probe din zonele afectate.
Articol editat de Valentina Adam, 13 septembrie 2024, 05:44
Joi, 12 septembrie, echipele laboratorului central al AQUACARAȘ S.A. au prelevat probe de apă de la mai multe locații din municipiul Reșița unde au fost semnalate probleme: Aleea Galați, Bulevardul Republicii, Strada Mihail Kogălniceanu, Strada George Coșbuc și Strada Castanilor. De asemenea, pentru a avea o imagine de ansamblu, au fost prelevate probe și de la instituții publice precum Direcția Agricolă, Liceul Traian Lalescu și Centrul Primăvara.
”Reprezentanții AQUACARAȘ S.A. au luat legătura cu toate persoanele care au formulat reclamații și le-au asigurat că vor fi informate în cel mai scurt timp despre rezultatele analizelor. Se estimează că rezultatele complete ale testelor vor fi disponibile în termen de 3 zile”, se arată în comunivatul transmis.
Ce trebuie să faceți dacă aveți o reclamație?
În cazul în care întâmpinați probleme legate de calitatea apei potabile, contactați AQUACARAȘ S.A. la numerele de telefon 0766 341 274 / 0255 215 643.
Foto captură video/ Facebook