Proiectul „Brand de Angajator” ajută tinerii care vor să urmeze o carieră în turism
Articol editat de Valentina Adam, 25 mai 2017, 14:23
După înscrierea în noul proiect de învățământ dual, un proiect pe termen lung în care compania își asumă o parte din susținerea financiară a elevilor pe parcursul liceului cât și rolul de formator în paralel cu școala, compania Bacolux Hotels face următorii pași.
Ieri, cinci zeci de elevi și profesori ai Colegiului Tehnic de Industrie Alimentară, alături de Asociația Studenților Basarabeni din Craiova au vizitat hotelurile companiei din Herculane.
Scopul a fost o cunoaștere mai bună a viitorului mediu de lucru și a potențialului angajator, înțelegerea cât mai exactă a ceea ce înseamnă profilul pentru care se pregătesc, fie că este vorba de felul în care se face o cazare prin sistemul informatic, cum arată o centrală de rezervări sau care este circuitul unei farfurii într-o bucătărie ce poate să servească șapte sute de persoane simultan.
Odată ajunși în locațiile din Herculane, elevii în practică sau viitorii specialiști sunt coordonați de unul dintre cei mai buni Manageri Food & Beverage din România. Marius Mayer este el însuși absolvent al sistemului de învățământ dual din Germania. Recent întors în țară, acesta aduce o experiență impresionantă în formarea specialiștilor pe acest segmenţ fiind de peste două decenii manager și formator pentru Novotel și Radisson Blu atât în România cât și în Germania.
,,Considerăm că dacă ne dorim performanță în servicii și o echipă de tineri cu adevărat specializată trebuie să ne implicăm cu toate resursele în formarea acestora. Din fericire, avem condițiile și specialiștii necesari pentru a face asta. Tinerii se pot forma în singurul resort de 4 stele din zonă, într-o companie cu o tradiție în turism de aproape 25 de ani și cu toate dotările moderne ce se regăsesc în orice hotel din Europa,, a declarat Laura Pătru, Marketing Manager Bacolux Hotels.
Elevii, studenții și profesorii au făcut turul locațiilor și au putut să vadă sistemele din spatele culiselor, să guste din preparatele tradiționale, să viziteze stațiunea dar și să se întâlnească cu toți șefii de departamente și echipa de management pentru a pune întrebări legate de acest domeniu, condiții de angajare și beneficii.
Vizita a fost prima dintr-o serie mai lungă în cadrul proiectului ,,Brand de Angajator,, ce vizează promovarea segmentului de turism în rândul elevilor și studenților și familiarizarea acestora cu viitorul mediu de lucru pe specializările alese.