Primăria Oravița se modernizează cu bani europeni – unde se mută serviciile
Sediul administrativ al Primăriei Oravița, o clădire cu valoare de monument istoric, va fi supus unui amplu proces de renovare și reabilitare, finanțat prin fonduri europene din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Valoarea totală a investiției este de 9,3 milioane de lei, iar finalizarea lucrărilor este estimată pentru anul 2026.

Articol editat de Mirabela Afronie, 12 aprilie 2025, 09:14
Lucrări importante de modernizare
Renovarea clădirii din centrul municipiului Oravița vizează:
- Hidroizolarea acoperișului
- Izolarea termică a podului
- Refacerea completă a fațadelor și a decorațiunilor
- Înlocuirea tâmplăriei exterioare deteriorate
- Modernizarea instalațiilor electrice
- Amenajarea spațiului verde din fața instituției
Aceste lucrări sunt esențiale, având în vedere starea avansată de degradare a imobilului: infiltrații la nivelul pereților și pardoselii, acoperiș deteriorat, tencuială căzută și instalații învechite.
Relocarea temporară a serviciilor publice
Pentru buna desfășurare a activității, începând cu luni, 14 aprilie 2025, serviciile din cadrul Primăriei Oravița vor funcționa în alte locații:
- Compartimentul Taxe și Impozite – în fosta clădire a Protopopiatului Ortodox, pe strada 1 Decembrie 1918, nr. 68
- Direcția de Asistență Socială – în fosta cantină socială, pe strada Broșteniului, nr. 1
- Evidența Populației și Starea Civilă – din 28 aprilie, pe strada Eftimie Murgu, nr. 37, vis-a-vis de Grădinița „Piticot”