Primăria Lugoj va fi în siguranță
Articol editat de Valentina Adam, 18 august 2017, 08:23
Autorităţile locale au prevăzut 185.000 de lei pentru implementarea acestui proiect. Vor fi camere video atât pe exteriorul clădirii, dar şi interior, pe holuri şi în birouri. De asemenea vor fi instalaţi şi senzori de alarmare în cazul în care cineva pătrunde în interior neautorizat sau în afara programului de lucru.
Sistemul de alarmare va fi conectat la principalele servicii şi instituţii din oraş care au ca atribuţii asigurarea ordinii publice şi intervenţia în caz de urgenţă. Alarma va suna, când sunt probleme, la Poliţia Locală, la Poliţia Naţională şi la Serviciul pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul primăriei.
Securizarea principalei instituţii administrative a Lugojului este o condiţie obligatorie impusă de legislaţia în vigoare.
În momentul de faţă clădirea nu este dotată cu nici un sistem de siguranţă, paza clădirii fiind asigurată de către Poliţia Locală, în timpul programului, respectiv de paznici în restul orelor.
Ion Moldovan