Primăria Lugoj se digitalizează
Autoritățile lugojene pregătesc achiziția unui soft prin care angajații Primăriei să aibă acces în instituție, dar care se va ocupa și de pontajul orelor de program sau solicitarea concediului de odihnă.
Articol editat de Moldovan Ion, 9 august 2022, 12:47 / actualizat: 9 august 2022, 16:58
„În era tehnologiei găsim pe piață o serie de instrumente cine simplifică sarcinile și ne ajută să fim eficienți. Unul dintre aceste instrumente este sistemul de control, acces și pontaj. Gestionarea orelor de muncă, a concediilor sau a accesului în instituție în funcție de drepturile fiecărui angajat, sunt doar la un click distanță, renunțând prin implementarea acestui sistem la activitățile redundante care se fac zilnic sau lunar”, a declarat Anca Micșa Oprea, City manager.
În primă fază, proiectul va fi implementat la clădirea principală a Primăriei Lugoj, urmând ca mai apoi să fie introdus și la instituțiile din subordine.