Prăjituri mucegăite într-un hipermarket din Reşiţa
Am primit la redacţie din partea unui ascultător o reclamaţie ce vizează unul dintre hipermarket-urile din cartierul reşiţean Lunca Pomostului.
Articol editat de Alin Datcu, 8 august 2020, 16:33 / actualizat: 8 august 2020, 17:49
„În după-amiaza zilei de 6 august am cumpărat de la acest magazin mai multe prăjituri, între care şi o caserolă cu CHOIX a la CREME. Ajungând acasă, le-am pus în frigider, iar ieri când am încercat să le mănânc am constatat că aveau deja pete de mucegai. Iniţial am crezut că, fiind cald în maşină, în cele 10-15 minute cât am făcut până acasă, s-au alterat, dat fiind că aveau termen de valabilitate 12.08.2020. Astăzi am fost la acelaşi magazin pentru alte cumpărături şi am constatat că şi prăjiturile lor, din rafturile frigorifice, aflate la vânzare, au aceleaşi pete de mucegai. M-am adresat domnişoarei de la Informaţii Clienţi, anunţând-o că au prăjituri mucegăite la vânzare şi că-mi vreau banii înapoi. După ce iniţial a spus că va chema un şef şi-mi voi primi banii, a revenit în 3 minute spunându-mi că nu-mi poate da banii înapoi până nu-i aduc produsele stricate. I-am răspuns că eu nu ţin mizerii în frigider şi am plecat acasă. Am căutat, totuşi, în gunoi şi am găsit prăjiturile stricate cu care m-am întors în aproximativ 50-55 de minute la magazin şi mi-am primit banii înapoi. Mai grav este că abia când m-am întors a doua oară în magazin, şeful de tură s-a dus personal şi a scos prăjiturile de la vânzare”.
Ascultătorul nostru a mai precizat că va face şi o reclamaţie la ANPC, pentru că astfel de lucruri sunt intolerabile.
Am încercat să obţinem un punct de vedere şi din partea reprezentanţilor hipermarket-ului, însă aceştia nu au dorit deocamdată să comenteze situaţia.
Facem, totuşi, precizarea că în cazul în care vor dori să revină asupra deciziei cu un drept la replică, le vom asigura spaţiu de emisie pentru difuzarea acestuia, în condiţiile legii.