Poșta Română: trimiterile extracomunitare se păstrează în oficii până la 30 de zile
Compania Naţională Poşta Română amintește tuturor clienților care, în perioada stării de urgență, au de ridicat trimiteri de la oficiile poștale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare și de 30 de zile pentru cele extracomunitare.
Articol editat de Mirabela Afronie, 26 martie 2020, 09:20 / actualizat: 26 martie 2020, 12:55
Compania se află în discuții cu partenerii instituționali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunitățile poștale sau pentru a găsi soluții de a le distribui direct clienților și a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranța lor și a angajaților.
Încă de la începutul situației create de pandemia cu Coronavirus, Poșta Română s-a adaptat și a încercat, zilnic, să găsească soluții pentru a veni în sprijinul clienților. Compania a reușit, astfel, să limiteze interacțiunea acestora cu salariații poștali, iar aceștia să fie cât mai puțin expuși riscului de îmbolnăvire.
În plus, Poșta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunitățile poștale și a recomandat clienților ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghișeu, în timp ce restul clienților au fost rugați să aștepte în afara oficiului poștal. De asemenea, pentru a preveni și a limita eventuala răspândire a virusului COVID-19, compania a recomandat ca distanța dintre persoane să fie limitată la 2 metri.
„Suntem mai mult decât oricând aproape de clienții și angajații noștri, în această perioadă dificilă. Siguranța și sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Așa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluția situației pentru a găsi soluții să depășim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluții de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni și, în același timp, să menținem funcționarea optimă a serviciilor companiei”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.
Precizăm că Poșta Română depune toate eforturile pentru a-și continua activitatea economică, în beneficiul clienților. Aceștia au la dispoziție atât serviciile de coletărie clasică, cât și serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile poștale au program de lucru în intervalul orar 10.00 – 18.00.