Plin de gropi, denivelări şi crăpături. Un drum din Banat este în lucru de peste patru decenii!
Articol editat de Gerhard Chwoika, 18 august 2016, 22:50 / actualizat: 19 august 2016, 6:22
Directia Regională de Drumuri şi Poduri Timisoara, într-un răspuns pentru opiniatimisoarei.ro, a recunoscut că pe această bucată de şosea s-au făcut de-a lungul timpului doar lucrări de întreţinere.
„Sectorul de drum al DN 57 cuprins între localităţile Moraviţa – Oraviţa – Moldova Nouă nu a fost niciodată reabilitat, ci au fost executate doar lucrări de întreţinere curentă şi periodică„, se arată în document.
Intenţii şi gânduri bune există, însă banii lipsesc cu desăvârşire când vine vorba despre acest drum.
„D.R.D.P. Timişoara a intenţionat să reabiliteze două sectoare de drum prin programul de lucrări de reparaţii capitale pe anul 2016 (…) încă din luna noiembrie 2015, dar până la data prezentei, ordonatorul principal de credite – C.N.A.D.N.R. S.A. Bucureşti nu a identificat fondurile necesare”, arată acelaşi document.
Viitorul se pare că este unul pesimist pentru turismul din Banatul montan, mai ales că acest drum ar putea ajuta turiştii străini să ajungă mai repede la Cascada Bigăr, la morile de apă de la Rudăria, la Gladna, pe Cheile Nerei sau pe Clisura Dunării.