Pentru siguranţa consumatorilor, DSVSA Caraş-Severin instituie permanenţa în minivacanţă
De luni, 28 noiembrie şi până duminică, 4 decembrie la sediul DSVSA din Reşiţa, 24 de ore din 24 va fi asigurată permanenţa telefonică, consumatorii putând astfel sesiza orice aspect privind nerespectarea normelor sanitar-veterinare apelând numărul de telefon 0255/ 231004, a mai spus acesta. (Hardy Cvoica)
Sursa foto: ANSVSA
Articol editat de Gerhard Chwoika, 28 noiembrie 2016, 14:00 / actualizat: 28 noiembrie 2016, 15:31
De luni, 28 noiembrie şi până duminică, 4 decembrie la sediul DSVSA din Reşiţa, 24 de ore din 24 va fi asigurată permanenţa telefonică, consumatorii putând astfel sesiza orice aspect privind nerespectarea normelor sanitar-veterinare apelând numărul de telefon 0255/ 231004, a mai spus acesta. (Hardy Cvoica)
Sursa foto: ANSVSA