Pacienţii nemulţumiţi îşi pot spune off-ul la telefon!
Articol editat de Daiana Rosca, 7 septembrie 2015, 12:53 / actualizat: 7 septembrie 2015, 19:00
Pacienţii din Caraş-Severin au la dispoziţie o linie telefonică gratuită şi un site pentru a se informa asupra drepturilor lor. Aceştia pot suna gratuit de luni până vineri, între orele 8.00 şi 20.30, la numărul de telefon 0800 080 444, sau pot accesa adresa www.drepturilepacientilor.info, unde pot afla toate drepturile pe care le au. În plus cei care au depus plângeri legate de încălcarea unui drept pot solicita, prin intermediul site-ului, un punct de vedere de specialitate. Voluntarii vor prelua sesizările, iar o echipă din cadrul Colegiului Naţional al Medicilor le va răspunde persoanelor care vor semnala cazuri de malpraxis sau condiţionarea serviciilor medicale. Din discuţiile purtate cu pacienţii, se pare că cele mai multe persoane nu-şi cunosc drepturile, atunci când solicită servicii medicale, a declarat preşedintele Colegiului Medicilor, Gheorghe Borcean.
Daiana Roşca