Ore de meditaţii, pauze mai lungi, vizite mai multe – dorinţele elevilor de Ziua Mondială a Educaţiei
Ziua Mondială a Educaţiei a fost marcată astăzi în toate şcolile cărăşene prin activităţi specifice, în timpul orelor de curs, dar şi la sediul Inspectoratului Şcolar. Educaţia în impas – a fost tema mesei rotunde organizată de Casa Corpului Didactic, Asociaţia Învăţătorilor din Caraş-Severin şi Inspectoratul Şcolar Judeţean.
Cadrele didactice au dezbătut în primul rând legătura între factorii care duc la formarea şi educarea unui tânăr, respectiv familia şi şcoala. Dacă profesorii se limitează la a transmite elevilor simple cunoştinţe, atunci se poate vorbi despre impaş dar dacă aceştia îmbină noţiunile şi au o conduită corectă, atunci avem un proces educaţional corect – a spus inspectorul şcolar general, Nicolae Grindeanu.
Deşi nu a fost zi liberă, orele în unităţile de învăţăîmânt s-au desfăşurat puţin altfel decât după formatul obişnuit iar elevii s-au prins în jocul democratic propus de cadrele didactice şi şi-au spus părerea cu privire la ce înseamnă educaţia pentru ei, dar şi ce le place şi ce nu în desfăşurarea orelor de la şcoală. ore de meditaţii, pauze mai lungi sau mai multe vizite la diverse obiective – au fost doar câteva dintre propunerile elevilor de la şcoala gimnazială nr. 7 din Reşiţa.(Daniela Tudor)
Articol editat de Radio Resita, 5 octombrie 2015, 22:00 / actualizat: 6 octombrie 2015, 6:30
Ziua Mondială a Educaţiei a fost marcată astăzi în toate şcolile cărăşene prin activităţi specifice, în timpul orelor de curs, dar şi la sediul Inspectoratului Şcolar. Educaţia în impas – a fost tema mesei rotunde organizată de Casa Corpului Didactic, Asociaţia Învăţătorilor din Caraş-Severin şi Inspectoratul Şcolar Judeţean.
Cadrele didactice au dezbătut în primul rând legătura între factorii care duc la formarea şi educarea unui tânăr, respectiv familia şi şcoala. Dacă profesorii se limitează la a transmite elevilor simple cunoştinţe, atunci se poate vorbi despre impaş dar dacă aceştia îmbină noţiunile şi au o conduită corectă, atunci avem un proces educaţional corect – a spus inspectorul şcolar general, Nicolae Grindeanu.
Deşi nu a fost zi liberă, orele în unităţile de învăţăîmânt s-au desfăşurat puţin altfel decât după formatul obişnuit iar elevii s-au prins în jocul democratic propus de cadrele didactice şi şi-au spus părerea cu privire la ce înseamnă educaţia pentru ei, dar şi ce le place şi ce nu în desfăşurarea orelor de la şcoală. ore de meditaţii, pauze mai lungi sau mai multe vizite la diverse obiective – au fost doar câteva dintre propunerile elevilor de la şcoala gimnazială nr. 7 din Reşiţa.(Daniela Tudor)