Operatorul de apă şi canal din Lugoj are de recuperat 120.000 de lei de la rău platnici
Articol editat de Mirabela Afronie, 26 octombrie 2015, 17:00
Societatea Salprest a început procedura de trimitere în judecată a clienţilor rău platnici, în speranţa îmbunătăţirii situaţiei încasărilor. În ultimele săptămâni au fost întocmite 60 de dosare, care vor intra pe rolul instanţei, pentru aducerea la zi a plăţilor în cazul unor contractanţi care nu şi-au respectat termenele de plată pentru ultimele trei luni. Suma pe care operatorul de salubritate nu a încasat-o se ridică la aproape 50.000 de lei.
„Am făcut eforturi mari să recuperăm banii şi să reducem costurile societăţii. Au fost reduse costurile cu mentenanţa utilajelor pe care le avem, a scăzut numărul personalului şi au fost urmăriţi restanţierii mai vechi de 90 de zile, care au fost daţi în judecată„, a explicat inginerul Mircea Ghera, directorul Salprest.
De la începutul anului şi până în septembrie, societatea a recuperat aproape 60.000 de lei, din cei 120.000 de lei restanţe. Cele mai multe probleme în situaţia încasărilor este la beneficiarii de servicii, persoane fizice. În unele cazuri au fost cumulate datorii de până în 1.300 de lei, pentru un singur contract.
Ion Moldovan