Număr unic de telefon pentru informaţii despre beneficiile de asistenţă socială
021.93.09 – este numărul unic de telefon la care puteţi afla informaţii despre beneficiile de asistenţă socială, acordate de Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, prin cele 41 de agenţii teritoriale şi a municipiului Bucureşti.
Articol editat de Cristina Corocan, 20 septembrie 2023, 13:33 / actualizat: 20 septembrie 2023, 16:39
Serviciul de call center cu acoperire naţională, asigură o comunicare eficientă şi unitară cu cei peste 12 milioane de beneficiari, privind plata beneficiilor de asistenţă socială, respectiv măsurile aplicate clienţilor casnici de energie electrică şi gaze naturale, acordate lunar, în valoare de peste 2,75 mld. lei.
Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor/solicitărilor telefonice. Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcţionare a instituţiei, iar punctele de lucru se află în şapte dintre agenţiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanţa, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Braşov, AJPIS Botoşani, AJPIS Suceava şi APISMB.
Eficienţa comunicării prin intermediul call centr-ului este dată de distribuirea dinamică a apelurilor la operatorii disponibili, instruiţi pentru a furniza informaţiile privind beneficiile de asistenţă socială şi a celorlalte tipuri de sprijin aflate în plata ANPIS.
Serviciul de tip call center este dezvoltat în cadrul proiectului “Politici sociale performante – strategie naţională pentru implementarea performantă a politicilor familiale”, menit să îmbunătăţească relaţia dintre instituţia publică şi beneficiar, pentru creşterea calităţii serviciilor publice.
sursa foto: www.mmanpis.ro