Moment istoric în Vestul ţării
Autostrada Vestului, care ne scoate in Europa, s-a unit cu Ungaria.
A fost turnat stratul de uzură pe încă o bucată din autostrada care ne leagă de Europa, realizându-se astfel unirea autostrăzii noastre cu cea din Ungaria.
„Joi au fost finalizate lucrările de turnare a stratului de uzură care uneşte cele două bucăţi de autostradă, respectiv şoseaua din România cu cea din Ungaria. În prezent se lucrează la birourile punctului vamal, la gheretele de control, la copertină, au fost finalizate lucrările la parcarea în care pot opri peste 100 de vehicule de mare tonaj. Suntem în grafic cu lucrările. Dar asta nu garantează faptul că autostrada va fi deschisă circulaţiei. Pentru că mai există nişte aspecte şi acorduri interguvernamentale care trebuie stabilite de cele două părţi, respectiv statul român şi cel maghiar”, au declarat surse din rândul constructorilor, citate de digi24.
Totuşi, chiar dacă lucrările la segmentul Pecica-Arad vor fi finalizate în luna iulie, aşa cum susţine constructorul, şoferii nu vor putea circula de la Arad până la Nădlac pe autostradă.
M43 este o autostradă aflată în construcţie în Ungaria, ca ramificaţie a autostrăzii M5. În primăvara lui 2011 a fost dat în folosinţă primul segment al ei, între oraşele Szeged şi Mako, lucrându-se în continuare la segmentul dintre Mako şi Nădlac, care a fost conectată cu autostrada A1 din România.
Sursa foto: forum.peundemerg.ro
Articol editat de Gerhard Chwoika, 13 iunie 2015, 16:00 / actualizat: 13 iunie 2015, 22:13
Autostrada Vestului, care ne scoate in Europa, s-a unit cu Ungaria.
A fost turnat stratul de uzură pe încă o bucată din autostrada care ne leagă de Europa, realizându-se astfel unirea autostrăzii noastre cu cea din Ungaria.
„Joi au fost finalizate lucrările de turnare a stratului de uzură care uneşte cele două bucăţi de autostradă, respectiv şoseaua din România cu cea din Ungaria. În prezent se lucrează la birourile punctului vamal, la gheretele de control, la copertină, au fost finalizate lucrările la parcarea în care pot opri peste 100 de vehicule de mare tonaj. Suntem în grafic cu lucrările. Dar asta nu garantează faptul că autostrada va fi deschisă circulaţiei. Pentru că mai există nişte aspecte şi acorduri interguvernamentale care trebuie stabilite de cele două părţi, respectiv statul român şi cel maghiar”, au declarat surse din rândul constructorilor, citate de digi24.
Totuşi, chiar dacă lucrările la segmentul Pecica-Arad vor fi finalizate în luna iulie, aşa cum susţine constructorul, şoferii nu vor putea circula de la Arad până la Nădlac pe autostradă.
M43 este o autostradă aflată în construcţie în Ungaria, ca ramificaţie a autostrăzii M5. În primăvara lui 2011 a fost dat în folosinţă primul segment al ei, între oraşele Szeged şi Mako, lucrându-se în continuare la segmentul dintre Mako şi Nădlac, care a fost conectată cu autostrada A1 din România.
Sursa foto: forum.peundemerg.ro