Începe programul Rabla Local la Reşiţa
Luni, 31 iulie, se deschide sesiunea de înscriere pentru solicitanții programului privind casarea autovehiculelor uzate, proprietarii de autovehicule, persoanele interesate se pot înscrie accesând linkul: https://www.afm.ro/casare_auto_uzate.php
Articol editat de Alin Datcu, 29 iulie 2023, 09:09 / actualizat: 30 iulie 2023, 11:00
După finalizarea perioadei de înscriere a persoanelor fizice, AFM va comunica Primăriei Reșița lista cu persoanele fizice care s-au înscris în program, în limita bugetului prevăzut în contractul de delegare.
Finanțarea pentru Municipiul Reșița a fost aprobată pentru un număr total de 500 autovehicule uzate, iar contribuția este după cum urmează:
- AFM acordă stimulentul pentru casare, cu titlu de finanţare, fără a depăşi suma de 2.400 de lei pentru fiecare autovehicul uzat casat în cadrul Programului;
- UAT Reșița acordă stimulentul pentru casare, cu titlu de finanţare, fără a depăşi suma de 600 de lei pentru fiecare autovehicul uzat casat în cadrul Programului.
Stimulentele vor fi acordate după ce AFM va vira sumele necesare care vor completa contribuția locală.
Criterii de eligibilitate
Primăria Municipiului Reșița va pune în aplicare Programul privind casarea autovehiculelor uzate conform Procedurii interne, afișată pe www.primariaresita.ro secțiunea „Știri locale”, „PROGRAMUL LOCAL RABLA – RESITA 2023”.
Cererea de acordare a stimulentului de casare, însoțită de documentele justificative obligatorii care atestă îndeplinirea condițiilor de eligibilitate prevăzute, vor fi depuse conform procedurii – fizic la Centrul de Informare și Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Reșița sau online utilizând adresa de e-mail: rablalocal2023@primariaresita.ro
Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile de eligibilitate se vor încheia contracte de finanțare între beneficiarul programului „privind casarea autovehiculelor uzate” și Municipiul Reșița. Doar după încheierea contractului se poate trece la etapele următoare: radierea și scoaterea mijlocului de transport uzat din evidența fiscală a Poliției, apoi transmiterea către Direcția Buget, Finanțe-Contabilitate a Municipiului Reșița a documentelor doveditoare.
După finalizarea acestor etape, Municipiului Reșița virează stimulentul de casare în contul bancar indicat de către beneficiarul finanțării.
Beneficiarii finanțării vor fi monitorizați pentru o perioadă de 3 ani, în care nu vor avea voie să își achiziționeze autovehicule sub Euro 5. În caz contrar, vor fi obligați să restituite stimulentul acordat.
Foto Primăria Reșița