[FOTO-AUDIO] Trafic de coșmar în Reșița din cauza unui accident rutier
Circulaţia rutieră a fost paralizată, în condiţiile în care Triajul leagă cel mai mare cartier de restul oraşului. Coada de maşini a depăşit trei kilometri şi a ajuns până în zona Victoria. Șoferii sunt nemulţumiţi că nu există o altă variantă pentru a putea ajunge în zona centrală a Reşiţei.
Primarul Ioan Popa a declarat pentru Radio Reşiţa că încearcă să convingă consilierii locali de necesitatea unei variante de ocolire, în cazul în care apar astfel de blocaje rutiere.
„Am susţinut de foarte multe ori că trebuie deschisă varianta de bretea prin Mociur, prin fostul UCM Turnate. Impedimente nu sunt, întrucât uzina nu mai există, terenul a fost preluat de o firmă din Turcia, care, la rândul ei are problema cu achitarea datoriilor la bănci. În perioada imediat următoare voi iniţia o hotărâre de Consiliu local pentru a achiziţiona noi acel teren. Este vorba de 6 hectare şi preţul este decent. Vom putea pune terenul la dispoziţia eventualilor investitori, pe de-o parte, iar pe de altă parte vom avea o variantă de ocolire de pe Calea Caransebeşului, Valea Ţerovei şi Mociur cu ieşire la Gara de Sud”.
Articol editat de Sebastian Dragomir, 19 septembrie 2016, 09:13 / actualizat: 19 septembrie 2016, 11:51
Circulaţia rutieră a fost paralizată, în condiţiile în care Triajul leagă cel mai mare cartier de restul oraşului. Coada de maşini a depăşit trei kilometri şi a ajuns până în zona Victoria. Șoferii sunt nemulţumiţi că nu există o altă variantă pentru a putea ajunge în zona centrală a Reşiţei.
Primarul Ioan Popa a declarat pentru Radio Reşiţa că încearcă să convingă consilierii locali de necesitatea unei variante de ocolire, în cazul în care apar astfel de blocaje rutiere.
„Am susţinut de foarte multe ori că trebuie deschisă varianta de bretea prin Mociur, prin fostul UCM Turnate. Impedimente nu sunt, întrucât uzina nu mai există, terenul a fost preluat de o firmă din Turcia, care, la rândul ei are problema cu achitarea datoriilor la bănci. În perioada imediat următoare voi iniţia o hotărâre de Consiliu local pentru a achiziţiona noi acel teren. Este vorba de 6 hectare şi preţul este decent. Vom putea pune terenul la dispoziţia eventualilor investitori, pe de-o parte, iar pe de altă parte vom avea o variantă de ocolire de pe Calea Caransebeşului, Valea Ţerovei şi Mociur cu ieşire la Gara de Sud”.
Oricum, pericolul din Triaj rămâne. În comisia de siguranță a circulaţiei s-a propus încă de anul trecut să fie instalate panouri separatoare de benzi, în Triaj. Nu s-a rezolvat nimic, aşa că accidentele continuă în această zonă, inclusiv din cauza liniei de tramvai extrem de alunecoasă la ploaie.
(Sebastian Dragomir)