[FOTO-AUDIO] Internetul ajută persoanele cu probleme sociale
Serviciile publice de informare şi relaţionare cu cetăţenii vor fi modernizate, printr-un proiect implementat de Ministerul Muncii şi Casa Naţională de Pensii. Pentru un acces mai uşor la informaţii s-a înfiinţat o linie telefonică gratuită tip TELVERDE şi se vor deschide un portal informaţional şi trei web-siteuri dedicate persoanelor cu dizabilităţi, asigurărilor sociale şi pentru familie şi copil. S-au mai realizat: un studiu privind performanţa furnizării serviciilor de informare şi relaţionare cu cetăţenii, inclusiv cercetarea gradului de satisfacţie a cetăţenilor privind furnizarea acestor servicii; o strategie ţi un manual de comunicare; 9 infokioskuri instalate şi funcţionale la nivel national şi regional pentru facilitarea accesului la informaţiile de interes din domeniile de activitate ale Ministerului Muncii; un birou de informare şi relaţionare cu presa; un birou de informare şi relaţionare cu cetăţenii ; o reţea de comunicatori formată din responsabilii de comunicare ai MMFPSPV; un grup de specialişti în managementul proiectelor finanţate din fonduri europene bine instruiţi, care împărtăşesc experienţa lor prin intermediul sectiunii de pe portalul MMFPSPV dedicate Comunităţii de practică; o campanie de informare implementată la nivel naţional privind simplificarea şi facilitarea serviciilor de informare ale MMFPSPV; 300 000 de broşuri şi pliante distribuite în campania de informare şi în activităţile de promovare; 75 000 de newsletter-uri dedicate persoanelor cu dizabilităţi editate şi distribuite în ţară.
Linia telefonică TELVERDE are numărul 0800868622, este funcţională de anul trecut şi a fost apelat până acum de aproape 5.000 de persoane. Celelalte facilităţi vor fi funcţionale de la sfârşitul lunii mai – a precizat managerul de proiect, din Ministerul Muncii, Florin Dragomir, care a făcut prezentarea.
Articol editat de Mirabela Afronie, 25 aprilie 2015, 17:00 / actualizat: 25 aprilie 2015, 23:18
Serviciile publice de informare şi relaţionare cu cetăţenii vor fi modernizate, printr-un proiect implementat de Ministerul Muncii şi Casa Naţională de Pensii. Pentru un acces mai uşor la informaţii s-a înfiinţat o linie telefonică gratuită tip TELVERDE şi se vor deschide un portal informaţional şi trei web-siteuri dedicate persoanelor cu dizabilităţi, asigurărilor sociale şi pentru familie şi copil. S-au mai realizat: un studiu privind performanţa furnizării serviciilor de informare şi relaţionare cu cetăţenii, inclusiv cercetarea gradului de satisfacţie a cetăţenilor privind furnizarea acestor servicii; o strategie ţi un manual de comunicare; 9 infokioskuri instalate şi funcţionale la nivel national şi regional pentru facilitarea accesului la informaţiile de interes din domeniile de activitate ale Ministerului Muncii; un birou de informare şi relaţionare cu presa; un birou de informare şi relaţionare cu cetăţenii ; o reţea de comunicatori formată din responsabilii de comunicare ai MMFPSPV; un grup de specialişti în managementul proiectelor finanţate din fonduri europene bine instruiţi, care împărtăşesc experienţa lor prin intermediul sectiunii de pe portalul MMFPSPV dedicate Comunităţii de practică; o campanie de informare implementată la nivel naţional privind simplificarea şi facilitarea serviciilor de informare ale MMFPSPV; 300 000 de broşuri şi pliante distribuite în campania de informare şi în activităţile de promovare; 75 000 de newsletter-uri dedicate persoanelor cu dizabilităţi editate şi distribuite în ţară.
Linia telefonică TELVERDE are numărul 0800868622, este funcţională de anul trecut şi a fost apelat până acum de aproape 5.000 de persoane. Celelalte facilităţi vor fi funcţionale de la sfârşitul lunii mai – a precizat managerul de proiect, din Ministerul Muncii, Florin Dragomir, care a făcut prezentarea.
(Daniela Tudor)