[FOTO] Alain Prost încântat de noua maşină de curse Renaultsport R.S. 01
Renaultsport R.S. 01 este un bolid de 500 CP ce va concura anul viitor în World Series by Renault. Această maşină de curse reflectă cel mai bine nivelul tehnologic la care Renault a ajuns astăzi. Având o caroserie monococă din carbon, R.S. 01 cântăreşte mai puţin de 1.100 kg iar motorul de 500 CP îi permite depăşirea vitezei de 300 km/h.
Alain Prost, ambasadorul Renault pentru motorsport, s-a declarat încântat de noua maşină de curse: “Renaultsport R.S. 01 este un automobil de curse spectaculos, construit în cel mai pur stil GT. Acesta ilustrează experienţa Renault Sport în cursele auto şi abilitatea de a dezvolta bolizi care vor participa în campionatele GT sau de Anduranţă”.
Designul poartă amprenta lui Laurens van den Acker, cel care a desenat modelele de stradă Renault, având ca punct cheie logo-ul casei franceze flancat de luminile de zi cu LED. Prin grila centrală, aerul este absorbit şi canalizat către mijlocul caroseriei, pentru răcirea celor două radiatoare. Caroseria este garnisită cu o mulţime de accesorii aerodinamice printre care şi cele două aripioare laterale de pe spoilerul frontal al căror rol este de a reduce turbulenţa roţilor aflate în mişcare.
Articol editat de Mirabela Afronie, 29 august 2014, 09:13
Renaultsport R.S. 01 este un bolid de 500 CP ce va concura anul viitor în World Series by Renault. Această maşină de curse reflectă cel mai bine nivelul tehnologic la care Renault a ajuns astăzi. Având o caroserie monococă din carbon, R.S. 01 cântăreşte mai puţin de 1.100 kg iar motorul de 500 CP îi permite depăşirea vitezei de 300 km/h.
Alain Prost, ambasadorul Renault pentru motorsport, s-a declarat încântat de noua maşină de curse: “Renaultsport R.S. 01 este un automobil de curse spectaculos, construit în cel mai pur stil GT. Acesta ilustrează experienţa Renault Sport în cursele auto şi abilitatea de a dezvolta bolizi care vor participa în campionatele GT sau de Anduranţă”.
Designul poartă amprenta lui Laurens van den Acker, cel care a desenat modelele de stradă Renault, având ca punct cheie logo-ul casei franceze flancat de luminile de zi cu LED. Prin grila centrală, aerul este absorbit şi canalizat către mijlocul caroseriei, pentru răcirea celor două radiatoare. Caroseria este garnisită cu o mulţime de accesorii aerodinamice printre care şi cele două aripioare laterale de pe spoilerul frontal al căror rol este de a reduce turbulenţa roţilor aflate în mişcare.
Sursa: rador.ro