Reșița – flacără și oxigen
Reședința județului Caraș-Severin are un nou brand: Reșița – flacără și oxigen.

Articol editat de Sebastian Dragomir, 12 martie 2025, 11:54 / actualizat: 12 martie 2025, 13:48
Sunt pilonii pe fundamentul cărora municipiul își construiește noua identitate, spune Felix Tătaru, preşedintele Institutului pentru Oraşe Vizionare.
„De ce flacără și oxigen? Reșița este un oraș cu trecut și un oraș cu viitor. Vorbim despre o comunitate, în jurul unei valori, în jurul unei moșteniri industriale extraordinare. În același timp, vedem că Reșița este înconjurată de verde. Reșița Oxigen, cum îi spunem noi, este de fapt transferul de la motivația principală pentru care s-a făcut acest oraș, adică pentru industrie, iar acum ne ducem între un oraș pentru oameni. Dacă acum 250 de ani era un oraș pentru industrie, acum Reșița e un oraș pentru oameni. Logo-ul vorbește deopotrivă despre ceea ce a fost și ceea ce va fi, cu focus pe oameni. De câțiva ani, administrația de la Reșița a lucrat cu fonduri europene și a reușit să fie primul oraș din România după Revoluție care lansează tramvai modern, așa cum îl vedem că circulă în oraș”.
Deși, oficial a fost lansat abia acum, brandul Flacără și Oxigen este vizibil de mai mult timp. Logo-ul este inscripționat pe autobuzele electrice și tramvaiele din oraș, dar și pe autoturismele electrice aflate în patrimoniul Primăriei Reșița.