ENEL, închide caseriile, iar Poşta oficiile
Articol editat de Caruntu Marius, 21 decembrie 2017, 10:43 / actualizat: 21 decembrie 2017, 17:03
Clienţii pot găsi informaţii privind evidenţa facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plăţile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicaţiei pentru telefonul mobil MyEnel App – ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro sec?iunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în secţiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienţii business şi rezidenţiali, clienţii având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În plus clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul reţelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direcţ internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie electrică precum şi în secţiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică.
(Marius Căruntu)