Drumuri reabilitate cu viteza luminii. CNADNR îşi face „SMURD pentru drumuri”
Articol editat de Mirabela Afronie, 23 iunie 2016, 10:37 / actualizat: 23 iunie 2016, 13:07
Inundațiile de la începutul lunii care au închis trei zile Drumul Național 2 lângă Adjud, explozia TIR-ului cu sute de butelii de la Mihăilești în județul Buzău sau căderile de pietre de pe DN 7 Pitești –Sibiu și din Clisura Dunării sunt cele mai recente exemple pentru intervenții în regim de urgență. La inundații, surpări de carosabil, căderi de pietre de pe versanți și reparații de poduri sau de gropi, Compania Drumuri nu are o flotă proprie de utilaje specializate și este obligată să le contracteze de la firme de construcții iar procedurile birocratice fie și în situații de calamitate naturală durează și 2-3 săptămâni, spune Cristian Andrei director în cadrul CNADNR : ,,Vom elimina timpii de achiziție pentru diverse tipuri de lucrări care până acum ne încetineau foarte mult întrucât CNADNR nu dispunea de o bază proprie de mașini și echipamente cu care să poată interveni. Ceea ce avem noi acum sunt vehicule cu care putem să asigurăm un minim de intervenție pe semnalizarea rutieră pe decolmatarea unor podețe și cam atât”, a explicat Cristian Andrei, de la Compania de Drumuri.