Criză de şefi la Primăria Timişoara
Primăria municipiului Timişoara are nevoie de şefi. Administraţia locală organizează concurs pentru ocuparea mai multor funcţii de conducere în cadrul aparatului de specialitate. În acest moment sunt vacante funcţiile de directori executivi la direcţiile de mediu şi comunicare, precum şi şefi la serviciul juridic, cel de achiziţii publice, la biroul de locuinţe şi la cel de autorizare a activităţilor comerciale. Proba scrisă a concursului va avea loc în 10 septembrie, iar dosarele se depun până cel târziu la sfârşitul acestei luni.
Componenţa dosarului de concurs este următoarea:
1) formularul de înscriere: se dateazã şi se semneazã la depunerea dosarului de concurs, în fața persoanelor care asigurã secretariatul comisiei de concurs;
2) copia actului de identitate;
3) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atestã efectuarea unor specializãri;
4) copia carnetului de muncã sau, în cazul în care nu s-a întocmit carnet de muncã, o adeverințã care sã ateste vechimea în muncã și, dupã caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
5) cazierul judiciar;
6) adeverinþã care sã ateste starea de sãnãtate corespunzãtoare, eliberatã de cãtre medicul de familie al candidatului sau de cãtre unitãțile sanitare abilitate, din care sã rezulte clar o stare de sãnãtate corespunzãtoare pentru relații cu publicul si acte decizionale; trebuie sã conținã numãrul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sãnãtãții Publice;
7) recomandare de la ultimul loc de muncã sau copiile fiselor de evaluare a performanțelor profesionale pe ultimii 2 ani pentru cei care au avut calitatea de funcþionar public;
8) declaratia pe propria rãspundere sau adeverintã care sã ateste cã nu a desfãsurat activitãti de politie politicã. Nu se legalizeazã; se dateazã si se semneazã la depunerea dosarului de concurs;
9) dosar plic.
Articol editat de Mirabela Afronie, 12 august 2014, 12:30
Primăria municipiului Timişoara are nevoie de şefi. Administraţia locală organizează concurs pentru ocuparea mai multor funcţii de conducere în cadrul aparatului de specialitate. În acest moment sunt vacante funcţiile de directori executivi la direcţiile de mediu şi comunicare, precum şi şefi la serviciul juridic, cel de achiziţii publice, la biroul de locuinţe şi la cel de autorizare a activităţilor comerciale. Proba scrisă a concursului va avea loc în 10 septembrie, iar dosarele se depun până cel târziu la sfârşitul acestei luni.
Componenţa dosarului de concurs este următoarea:
1) formularul de înscriere: se dateazã şi se semneazã la depunerea dosarului de concurs, în fața persoanelor care asigurã secretariatul comisiei de concurs;
2) copia actului de identitate;
3) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atestã efectuarea unor specializãri;
4) copia carnetului de muncã sau, în cazul în care nu s-a întocmit carnet de muncã, o adeverințã care sã ateste vechimea în muncã și, dupã caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
5) cazierul judiciar;
6) adeverinþã care sã ateste starea de sãnãtate corespunzãtoare, eliberatã de cãtre medicul de familie al candidatului sau de cãtre unitãțile sanitare abilitate, din care sã rezulte clar o stare de sãnãtate corespunzãtoare pentru relații cu publicul si acte decizionale; trebuie sã conținã numãrul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sãnãtãții Publice;
7) recomandare de la ultimul loc de muncã sau copiile fiselor de evaluare a performanțelor profesionale pe ultimii 2 ani pentru cei care au avut calitatea de funcþionar public;
8) declaratia pe propria rãspundere sau adeverintã care sã ateste cã nu a desfãsurat activitãti de politie politicã. Nu se legalizeazã; se dateazã si se semneazã la depunerea dosarului de concurs;
9) dosar plic.
(Sebastian Dragomir)