Cumpărături pe internet: Diferenţa dintre o pereche de ghete de pe un site şi ce primeşti în realitate
Articol editat de Mirabela Afronie, 26 aprilie 2016, 13:28 / actualizat: 26 aprilie 2016, 15:06
Vera Jourova, comisarul european pentru justiţie, consumatori şi egalitate de gen a declarat că vânzările online reprezintă o problemă majoră. Mai exact produsele comandate ajung direct în casele clienților, prin poștă, fără o verificare prealabilă din punctul de vedere al siguranței.
Este şi cazul unei ascultătoare care a comandat o pereche de ghete de pe internet, iar atunci când a venit coletul… surpriză. Produsul nu avea însă nicio legătură cu produsul comandat, iar preţul a fost unul pe măsură – 600 de lei. Nemulţumită, femeia a dorit să depună reclamaţie la Protecţia Consumatorilor, însă a fost direcţionată către un site specializat. Deocamdată nu a primit niciun răspuns la sesizare. Acesta este doar un exemplu.
Un alt caz a făcut furori pe internet. Este vorba de o adolescentă care a avut parte de o astfel de experienţă neplăcută. Şi-a comandat o rochie pentru o petrecere, dar a fost un eşec total. Mult visată rochie a fost defapt o cârpă. Fotografiile postate pe Facebook au devenit virale. Este bine de ştiut că produsele cumpărate din magazinele online pot fi returnate fără nicio explicaţie în termen de 14 zile. Patronii sunt obligaţi să înapoieze banii.
Andreea Lupşa