Băile Herculane – în atenţia specialiştilor din turism!
„E importantă această vizită, deoarece sunt agenţi care vând programe în staţiunea Băile Herculane şi, dealtfel, la întâlnirile pe care le-am avut aici chiar s-au recunoscut unii dintre agenţi cu hotelierii! Am vizitat patru dintre hoteluri şi ideea este următoarea : cei mai mulţi au constatat – chiar şi eu pot să spun că am fost ultima oară acum 3 ani în staţiune – o îmbunătăţire importantă a modului în care arată staţiunea, iar în privinţa hotelurilor vizitate, creşterea de calitate se vede foarte bine! Cred că s-a creat un fel de stimul printr-o mică competiţie internă care este benefică!”, ne-a declarat Rodica Percea – secretarul-general al OPTBR. O problemă ridică, totuşi, clădirile din Centrul Istoric, pentru care organizaţia patronatelor din turismul balnear întrevede o soluţie : „Aici e o problemă separată şi noi ne străduim, ca organizaţie, să se ia măsuri în acest sens şi să fie cuprinse într-un proiect de nivel naţional şi chiar proiecte europene”.
Articol editat de Mirabela Afronie, 10 decembrie 2015, 14:39
Staţiunea Băile Herculane a primit astăzi vizita unor reprezentanţi ai agenţiilor de turism şi presei de profil din ţară în cadrul unei acţiuni organizată la nivelul Organizaţiei Patronale din Turismul Balnear Românesc (OPTBR) în mai multe staţiuni balneare din ţară. Specialiştii în turism au fost oaspeţii câtorva hoteluri şi pensiuni din staţiune şi s-au întâlnit cu proprietarii acestora, aflând amănunte despre investiţiile realizate în ultima perioadă în baza turistică a staţiunii de pe Valea Cernei.
„E importantă această vizită, deoarece sunt agenţi care vând programe în staţiunea Băile Herculane şi, dealtfel, la întâlnirile pe care le-am avut aici chiar s-au recunoscut unii dintre agenţi cu hotelierii! Am vizitat patru dintre hoteluri şi ideea este următoarea : cei mai mulţi au constatat – chiar şi eu pot să spun că am fost ultima oară acum 3 ani în staţiune – o îmbunătăţire importantă a modului în care arată staţiunea, iar în privinţa hotelurilor vizitate, creşterea de calitate se vede foarte bine! Cred că s-a creat un fel de stimul printr-o mică competiţie internă care este benefică!”, ne-a declarat Rodica Percea – secretarul-general al OPTBR. O problemă ridică, totuşi, clădirile din Centrul Istoric, pentru care organizaţia patronatelor din turismul balnear întrevede o soluţie : „Aici e o problemă separată şi noi ne străduim, ca organizaţie, să se ia măsuri în acest sens şi să fie cuprinse într-un proiect de nivel naţional şi chiar proiecte europene”.
La finalul vizitei, oaspeţii s-au întâlnit la Complexul Hotelier Afrodita cu conducerea hotelului, iar după vizitarea bazei turistice, Marius şi Florin Băzăvan – proprietarii hotelurilor Afrodita şi Diana – au prezentat o serie de aspecte privind investiţiile realizate şi perspectivele pentru anul viitor. Impresia specialiştilor la plecarea din staţiune este una foarte bună, ne-a precizat Rodica Percea : „Noi am vizitat patru hoteluri şi toate sunt renovate şi modernizate, ceea ce înseamnă că există interes! Asta au salutat cu toţii, că se vede interes şi staţiunea arată mult mai bine decât se aşteptau! Felicitări celor care s-au decis să investească şi se străduie să ridice nivelul staţiunii!”
Delegaţia specialiştilor în turism a plecat, apoi, spre Buziaş şi Călimăneşti.
Paul-Sever SMADU