Avertizare de la ANAF!
Articol editat de Daiana Rosca, 24 decembrie 2016, 13:28
Termenul limită de depunere a situațiilor este 15 ianuarie 2017.
De asemenea, Direcția Finanțelor reamintește că legislația privind salarizarea personalului bugetar s-a schimbat conform Legii nr. 284/2010 și a Legii nr. 63/2011 (pentru învățământ), motiv pentru care anexele (formularele) conțin modificări. Încadrarea unor instituții publice a fost schimbata conform O.U.G. nr. 96/2012.
Programul informatic ce conține și formularele de completat, poate fi preluat atât de la trezoreriile operative teritoriale sau de la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Timișoara, strada Gheorghe Lazar nr. 9B, camera 103, corp A, cât și de pe site-ul instituției (www.dgrfptm.ro, – asistență contribuabili, – formulare și programe, – state de funcții conform HG nr. 186/1995); Se va utiliza ultima variantă de program, publicată în decembrie 2014 (programul folosit în anul 2015 și semestrul I 2016).
Pentru preluarea formularelor pe suport magnetic este necesar un CD sau stick. În cazul în care în NOMFISC, în dreptul codului fiscal apare denumirea veche a instituției publice, la întocmirea lucrării se va utiliza denumirea actuală; în adresa care însoțește lucrarea se va preciza faptul că denumirea actuală a instituției nu corespunde cu cea din NOMFISC sau oricare alte modificări.
Preluarea datelor de către D.G.R.F.P. Timișoara, atât pe suport de hârtie (formularele), cât și pe suport magnetic – CD sau e-mail (numai la adresa: Trezorerie.Judeteana.TM@anaf.ro), se va face de către Serviciul Sinteza și Asistența Elaborării și Execuției Bugetelor Locale, din cadrul Activității de Trezorerie și Contabilitate Publică (strada Gheorghe Lazar nr. 9B, camera 103, corpul A, telefon/fax: 0256498148.
Sursa:banatulmeu.ro