Autoritățile din Caraș-Severin depăşite de situaţie
Judeţul Caraş-Severin nu a fost ferit, anul trecut, de situaţii de urgenţă, unele dintre ele nerezolvate nici până în prezent.
În februarie 2015, o barjă încărcată cu 847 de tone de îngrăşământ agricol s-a scufundat în zona Moldova Nouă. Au fost făcute monitorizări privind gradul de afectare a mediului acvatic de către specialişti, dar situaţia nu este rezolvată nici în prezent.
La fel se întâmplă şi cu drumul din Clisură, spune şeful Centrului operaţional din Inspectoratul pentru situaţii de urgenţă Semenic, colonelul Costel Burciu: „DN57 a fost blocat, între localităţile Berzasca şi Cozla, din cauză căderii de ebulment şi blocuri de stâncă; pentru detonarea acestora a fost solicitat sprijinul unei echipe pirotehnice din cadrul Unităţii Speciale de Intervenţie în Situaţii de Urgenţă Ciolpani, care a intervenit în luna august, după ce au fost întrunite cerinţele esenţiale”.
Articol editat de Sebastian Dragomir, 8 februarie 2016, 09:00
În februarie 2015, o barjă încărcată cu 847 de tone de îngrăşământ agricol s-a scufundat în zona Moldova Nouă. Au fost făcute monitorizări privind gradul de afectare a mediului acvatic de către specialişti, dar situaţia nu este rezolvată nici în prezent.
La fel se întâmplă şi cu drumul din Clisură, spune şeful Centrului operaţional din Inspectoratul pentru situaţii de urgenţă Semenic, colonelul Costel Burciu: „DN57 a fost blocat, între localităţile Berzasca şi Cozla, din cauză căderii de ebulment şi blocuri de stâncă; pentru detonarea acestora a fost solicitat sprijinul unei echipe pirotehnice din cadrul Unităţii Speciale de Intervenţie în Situaţii de Urgenţă Ciolpani, care a intervenit în luna august, după ce au fost întrunite cerinţele esenţiale”.
Autorităţile judeţene sunt depăşite de situaţie, cel puţin în această speţă, afirmă vicepreşedintele Consiliului Judeţean Caraş-Severin, Ilie Iova:
Anul trecut, în noiembrie, şeful Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara Horaţiu Simion a anunţat că DN 57 aflat pe Clisura Dunării va fi pus în siguranță printr-un amplu proiect de consolidare a întregului traseu de la Orşova până la Moldova Nouă a tuturor zonelor deficitare.
(Sebastian Dragomir)