[AUDIO] Istoria Banatului Montan aruncată la gunoi
Vă reamintim că, în cei 153 de ani de existenţă, calea ferată Oraviţa-Anina nu a fost închisă niciodată din cauza infrastructurii, nici măcar iarna. (Hardy Cvoica)
Foto: arhiva
Articol editat de Gerhard Chwoika, 7 februarie 2016, 13:00
În ciuda repetatelor demersuri făcute de Direcţia pentru Cultură a judeţului Caraş-Severin şi opinia publică locală, obiectivul istoric de importanţă naţională, clasa A, din Caraş-Severin nu este promovat aproape deloc de cei autorizaţi să facă acest lucru, spune directorul instituţiei de cultură din judeţ Liubiţa Raichici. Situaţia trenează de mai mulţi ani şi astfel ceea ce alţii ar da bani grei să aibă, noi aruncăm la gunoi într-o clipită.
Citeşte şi: [AUDIO] Calea ferată Oraviţa-Anina, pionul revigorării turismului şi economiei Banatului
Edificat în urmă cu peste un secol şi jumătate acesta nu prezintă niciun fel de pericol din punct de vedere tehnic, fiind realizat după o tehnică italiană de mare precizie, a subliniat Liubiţa Raichici.
Vă reamintim că, în cei 153 de ani de existenţă, calea ferată Oraviţa-Anina nu a fost închisă niciodată din cauza infrastructurii, nici măcar iarna. (Hardy Cvoica)
Foto: arhiva